Technikum Gornicze-Bytom Absolwenci z 1980 KOREKTA

1. Data: 2005-05-08 21:38:10

Temat: Technikum Gornicze-Bytom Absolwenci z 1980 KOREKTA
Od: Poszukujacy <bb.mull@WYCIAC_TOgmx.net> szukaj wiadomości tego autora

Szanowni Grupowicze,
do wyslanego przed kilkoma dniami ogloszenia zakradl mi sie blad.
Podalem nieprawidlowo adres mailowy.

Prawidlowy adres to:
b...@g...net

Mam nadzieje, iz Grupowicze jeszcze raz wybacza mi ogloszenie nie na temat.
Nie mam jednak innego sposobu odnalezc dawnych kolegow.

Nizej powtarzam zamieszczone poprzednio ogloszenie:

"Witam Grupowiczow,
Dotyczy: Spotkanie pomaturalne w Bytomiu
z okazji 25-lecia po maturze organizowane jest spotkanie absolwentow TG w
Bytomiu.
Spotkanie mialo nastapic o wiele wczesniej (zgodnie z naszymi wowczas
ustaleniami). Tak jakos sie zlozylo, ze dopiero teraz jest to mozliwe.
Zebralismy sie juz spora grupa (z roznych klas). Poszukujemy pozostalych.
A wiec, jesli jestes jednym z absolwentow z 1980 roku i chcialbys wziasc
udzial w spotkaniu (zaplanowane na 17.06.2005 w Bytomiu) wyslij jak
najpredzej wiadomosc mailowa pod nizej podany adres z podaniem imienia,
nazwiska i profilu klasy do jakiej chodziles (gornicza, mechaniczna itd).
Prosze rownoczesnie o poinformowanie innych znajomych z ktorymi utrzymujesz
kontakty.
O wszystkich szczegolach poinformuje zaraz po otrzymaniu wiadomosci.

Zwracam sie rowniez do ludzi mlodych: jesli Twoj rodzic mial cos wspolnego z
w/w technikum poinformuj go, prosze o tym.

Adresy pod ktorymi oczekuje na korespondencje:

c...@g...de (nieprawidlowy!)
b...@g...de (nieprawidlowy!)