Tęcza

1. Data: 2015-08-27 20:01:01

Temat: Tęcza
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Sam nie wiem, czy zabawne czy tragiczne, bo jakim trzeba być zboczeńcem, aby mu się
kojarzyła tęcza z penetracją w odbyta.? Ja wiem że psychologia twierdzi iż homofobia
bierze się z wypierania treści własnych uznanych za niestosowne, ale z tą tęczą to
już wygląda tak, jak ktoś byłby w czasie teraźniejszym penetrowany ulegle na
parapecie okiennym od tyłu, na widoku tęczy, to jak mu ma się inaczej kojarzyć.? Tak
następnie więc biega i demonstruje do tej tęczy, że parapety w seminarium chce
zapomnieć, a wy mu ciągle przypominacie.

2. Data: 2015-08-27 20:16:27

Temat: Re: Tęcza
Od: pam <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-08-27 o 20:01, glob pisze:
> [...]
następnie więc biega i demonstruje do tej tęczy, że parapety w seminarium chce
zapomnieć, a wy mu ciągle przypominacie.

tęcza to symbol nadziei stąd domniemywam , że homos.... mają nadzieję na
czasy gdy normalny układ kobieta plus mężczyzna będzie zboczeniem
zasługującym na ukamienowanie

--
pamtataj pamtataj . . .

3. Data: 2015-08-27 20:20:07

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

pam
> [...]
tęcza to symbol nadziei stąd domniemywam , że homos.... mają nadzieję na
czasy gdy normalny układ kobieta plus mężczyzna będzie zboczeniem

Acha czyli jesteś homofobka, jak widzisz w ludziach inaczej kochających jakieś
agresywne zapędy w stosunku do hetero. Rozumiem że murzyni też walczyli aby biali
byli czarnuchami, a nie o ludzkie traktowanie?

4. Data: 2015-08-27 20:55:57

Od: pam <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-08-27 o 20:20, glob pisze:
> Acha czyli jesteś homofobka, (ciach)

jestem

pamtataj pamtataj . . .

5. Data: 2015-08-27 21:05:38

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pam" <s...@g...com> napisał w wiadomości

> jestem

No nie. To ja tu robię za naczelnego homofoba grupy. Ustaw się w kolejce

:-)

--

Chiron

6. Data: 2015-08-27 21:09:15

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

pam
W dniu 2015-08-27 o 20:20, glob pisze:
> Acha czyli jesteś homofobka, (ciach)

jestem

To niedobrze bo to nie homo ma problem ale homofob, z układem nerwowym i to się
leczy, bo nerwica to taki grunt na którym kiełkuje wielu chorób i zaburzeń
psychicznych. Taka osoba nie jest szczęśliwa sama ze sobą, udaje kogoś innego, bo
siebie jaka jest nie akceptuje, tylko szuka akceptacji za pomocą masek, w
konsekwencji rujnuje swoje życie.

7. Data: 2015-08-27 21:25:44

Od: pam <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-08-27 o 21:05, Chiron pisze:

> Użytkownik "pam" <s...@g...com> napisał w wiadomości

> No nie. To ja tu robię za naczelnego homofoba grupy. Ustaw się w kolejce
>
> :-)

roszada etató darling
--
pamtataj pamtataj . . .

8. Data: 2015-08-28 02:46:50

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"pam" <s...@g...com> wrote in message

> tęcza to symbol nadziei stąd domniemywam , że homos.... mają nadzieję na
> czasy gdy normalny układ kobieta plus mężczyzna będzie zboczeniem
> zasługującym na ukamienowanie

Skąd to wnosisz?
Oni raczej mają nadzieję na to, że to ich przestaną chcieć ukamieniować,
i będą mogli cieszyć się swoją miłością tak jak my.

9. Data: 2015-08-28 02:48:56

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"pam" <s...@g...com> wrote in message

> jestem

A czy ta niechęć do homo jest u Ciebie taka odruchowa,
instynktowna czy raczej przemyślana, racjonalna?

10. Data: 2015-08-28 11:05:17

Od: pam <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-08-28 o 02:46, Pszemol pisze:
> "pam" <s...@g...com> wrote in message

> Skąd to wnosisz?

kwestia czasu Pszemollu. każda mniejszość czuje się sekowana do momentu aż
stanie się większością

(ciach)

--
pamtataj pamtataj . . .

Cmentarz chańby narodowej
Czy nie macie dość tej cwaniarskiej obłudy?
Katolicki kraj
Dno
" Jezus obiecał nam zmartwychwstanie i dotrzymał słowa... " --Hershel o epidemii.