Tefal Optimal - tylko do gazu ?!?

1. Data: 2000-04-06 04:22:07

Temat: Odp: Tefal Optimal - tylko do gazu ?!?
Od: "kianit" <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

nie, tutaj raczej byloby odwrotnie... ale sprobowalam, nawet makaron
probowalam przypalic i nic z tego :))) garnki za dobre :D.

Użytkownik Leszek(Lechu) Marmon <l...@N...ZNOSZE.SPAMU.ii.uj.edu.pl> w
wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@n...cyf-kr.edu.pl...

> A moze oznaczal on, ze do gazu wymagane jest to wyposazenie dodatkowe. No
> bo moze garnki sa wlasnie nie do gazu a jesli juz to z tym wyposazeniem.
No

1. Data: 2000-04-08 20:55:09

Temat: Re: Tefal Optimal - tylko do gazu ?!?
Od: "Michal R. Hoffmann" <m...@k...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wladyslaw Los wrote:
[]
> P.S. Ale do czego mozna uzyc tego teflonu?
a) do odsmazania pierogow
b) do plackow, nalesnikow, omletow, jezeli nie chce sie zbyt tlustych
c) do niektorych sosow
d) do jajek sadzonych

odradzam robienie jajecznicy, jest jakas taka... nieprawdziwa :)

a swoja droga, po uzywaniu patelni teflonowych, stwierdzilem, ze i tak
najbardziej mi odpowiada taka "cyganska", czarna patelnia (czarna od
uzywania)...

pozdrawiam,
--
misiek

*** IRC: nbrasil ICQ UIN: 3620591 | Michal R. Hoffmann ***
*** <mailto:misiek@knm.org.pl> | PO Box 41 ***
*** http://www.kki.net.pl/mis | 71-119 Szczecin 35 ***
*** -= member of: KNM, ZUKiH, HCKU =- | POLAND ***
----------- Money sometimes oils the wheel of justice -------------

1. Data: 2000-04-09 14:29:25

Od: w...@t...com.pl (Wladyslaw Los) szukaj wiadomości tego autora

Michal R. Hoffmann <m...@k...org.pl> wrote:

> Wladyslaw Los wrote:
> []
> a) do odsmazania pierogow
> b) do plackow, nalesnikow, omletow, jezeli nie chce sie zbyt tlustych
> c) do niektorych sosow
> d) do jajek sadzonych

To wszystko mozna przeciez zrobic na zwyklej patelni. Tylko w przypadku
sosow, jak pisalem ma sie te korzysc, ze caly sos, bez strat daje sie z
naczynia wygarnac. A ponadto pozostaje problem garnkow teflonowych -- co
w nich?
Pieczeniem ciast malo sie zajmuje, ale wydaje mi sie, ze teflonowe formy
do ciast, to rzeczywiscie moze byc wygoda.

Wladyslaw

1. Data: 2000-04-09 15:01:25

Od: "Danka" <j...@n...nl> szukaj wiadomości tego autora

Michal R. Hoffmann <m...@k...org.pl> schreef in berichtnieuws
3...@k...org.pl...
> odradzam robienie jajecznicy, jest jakas taka... nieprawdziwa :)

Aaa tam....opowiadasz...

Danka

1. Data: 2000-04-09 17:34:24

Od: w...@t...com.pl (Wladyslaw Los) szukaj wiadomości tego autora

Danka <j...@n...nl> wrote:

> Michal R. Hoffmann <m...@k...org.pl> schreef in berichtnieuws
> 3...@k...org.pl...
> >
> Aaa tam....opowiadasz...
>
> Danka

A czemu jajecznica z patelni teflonowej mialaby byc inna niz ze zwyklej?
Chyba, ze robicie ja bez tluszczu. A wtedy oczywiscie, ze jest nie taka
jak powinna byc.

Wladyslaw

1. Data: 2000-04-09 19:28:32

Od: "kianit" <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

a i owszem, w dodatku w tych chropowatych smarowidlo
sie lepiej trzyma scianek, ale mi kiedys ciacho ucieklo, a i
tak wyjelam delikwenta bez problemu (w zwyklych zdazalo
sie ze trzeba bylo cale brzegi odcharatac) .
garnki - genialne do wszystkiego, co po niedopilnowaniu
uwielbia sie "przyspawywac" na dobre: ryz, makaron...
a, i karmel... raz po takim cudenku tydzien garnuszek
moczylam :))))))

1. Data: 2000-04-09 19:30:09

Od: Konrad Brywczyński <b...@w...pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

Wladyslaw Los <w...@t...com.pl> wrote in message
| Michal R. Hoffmann <m...@k...org.pl> wrote:

| Pieczeniem ciast malo sie zajmuje, ale wydaje mi sie, ze teflonowe formy
| do ciast, to rzeczywiscie moze byc wygoda.

Akurat do pieczenia, to IMHO przerost formy nad treścią. Lepiej wyjdą, jak
się użyje papieru do pieczenia.

--
Konrad J. Brywczyński Riding on a unicorn
b...@w...pdi.net Stranded in my mind

1. Data: 2000-04-11 11:09:41

Od: "Michal R. Hoffmann" <m...@k...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wladyslaw Los wrote:

> A czemu jajecznica z patelni teflonowej mialaby byc inna niz ze zwyklej?
> Chyba, ze robicie ja bez tluszczu. A wtedy oczywiscie, ze jest nie taka
> jak powinna byc.
>
> Wladyslaw
nie wiem, mi najlepiej jajecznica wychodzi na zwyklej patelni, na masle
lub smalcu. z boczkiem lub bez, ale ze szczypiorkiem. Taka nie do konca
sucha :)))

1. Data: 2000-04-11 20:12:06

Od: l...@N...ZNOSZE.SPAMU.ii.uj.edu.pl (Leszek(Lechu) Marmon) szukaj wiadomości tego autora

w...@t...com.pl (Wladyslaw Los) wrote:

>To wszystko mozna przeciez zrobic na zwyklej patelni. Tylko w przypadku

IMHO nie da sie zrobic np. nalesmikow na zwyklej patelnii calkowicie bez
uzywania tluszczu. A na teflonowych (dobrych) sie da.

>Pieczeniem ciast malo sie zajmuje, ale wydaje mi sie, ze teflonowe formy
>do ciast, to rzeczywiscie moze byc wygoda.

I jest. Ja jednak wole taki specjalny papier.

Pozdrawiam.

Lechu

--
Leszek(Lechu) Marmon
E-Mail: l...@N...ZNOSZE.SPAMU.ii.uj.edu.pl

Czy można ugotować sos na piwie do makaronu ?
sos winegret
Serwer
Re: kulinarne wpadki
Pierogi :-)