Temat pracy licencjackiej o antykoncepcji ,pomocy ?

1. Data: 2005-11-02 20:26:24

Temat: Temat pracy licencjackiej o antykoncepcji ,pomocy ?
Od: "Remik" <r...@t...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Chcialbym prosic o pomoc w wyborze lub prawidlowym sformulowaniu tematu
pracy licencjackiej z zakresu antykoncepcji, moze ktos posiada taka wiedze i
moglby mnie naprowadzic troszke ,bo nic mi do glowy nie przychodzi .

Wielkie dzieki za wszystkie sugestie.

2. Data: 2005-11-02 21:11:01

Od: Piotr <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chcesz napisać pracę licencjacką na temat, o którym nie masz pojęcia?
Skoro sformułowanie tematu jest problemem, to strach pomyśleć, co będzie
z treścią. A może źle rozumiem Twój problem?

Pozdrawiam
Piotr

3. Data: 2005-11-02 21:47:10

Od: "Remik" <r...@t...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Raczej zle rozumiesz moj problem a wlasciwie nie moj tylko znajomej ale to
nie wazne, mianowicie chodzi o prawidlowe sformulowanie tresci samego tematu
pracy , tak mi to wytlumaczyla .

4. Data: 2005-11-02 21:57:47

Od: Piotr <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nadal nie rozumiem. A jak brzmi "robocza" wersja tego tematu, który
trzeba poprawnie sformułować?

Pozdrawiam
Piotr

5. Data: 2005-11-03 00:02:59

Od: "Remik" <r...@t...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Teraz to i ja zglupialem , a wlasciwie to chyba chodzi o to zeby ktos podal
jakis temat pracy o antykoncepcji .

P.S. Chyba tak mialo byc od poczatku

6. Data: 2005-11-03 00:38:08

Od: "Yawn" <y...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Remik" <r...@t...net.pl> napisał w wiadomości
> Teraz to i ja zglupialem , a wlasciwie to chyba chodzi o to zeby ktos
> podal
> jakis temat pracy o antykoncepcji .

"Antykoncepcja wczoraj, dzis i jutro". Jakie pytanie - taka odpowiedz.
Yawn

7. Data: 2005-11-03 07:21:00

Od: pamana <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chcialbym prosic o pomoc w wyborze lub prawidlowym sformulowaniu tematu
> pracy licencjackiej z zakresu antykoncepcji, moze ktos posiada taka wiedze i
> moglby mnie naprowadzic troszke ,bo nic mi do glowy nie przychodzi .

od tego jest promotor.
p.

8. Data: 2005-11-03 08:39:52

Od: "Remik" <r...@t...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dobra nie wazne ,widze ze kazdy tylko pouczac umie ,koniec tematu

9. Data: 2005-11-03 09:32:35

Od: "Krzysztof (Suzuki Kokushu)" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Remik napisał:
> Dobra nie wazne ,widze ze kazdy tylko pouczac umie ,koniec tematu

A czego się spodziałeś?
Wygenerować temat można dowolny z palca o już:

biologia molekularna: "Wpływ polimorfizmu D/I genu konwertazy angiotenzyny
na częstość powikłań sercowo-naczyniowych u przyjmujących doustne środki
antykonceptycyjne"
albo
psychologia "Jak stosowana metoda antykocepcji wpływa na późniejszą
adaptację do roli matki".
albo
socjologia "Relacje rodzinne osób stosujących naturalne metody regulacji
poczęć"

I co z tego, jak nie mam nawet najmniejszego pojęcia ani jaki to kierunek
studiów, ani jakie są wymagania, ani jakie możliwości techniczne.

--
Krzysiek, EBP
Życie jest zbyt kródkie by pić liche wina

10. Data: 2005-11-04 06:27:12

Od: "Redtown" <r...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Najpierw, to kolego mysli sie nad problemem którego praca ma dotyczyć.
Hipoteza główna, szczegółówe... Następnie zaś dobiera sie do niego temat,
często i na końcu - nie na odwrót !

narkoza / odporność
Jak zrobic spirytus 70% ?
jakie pierwsze objawy zapalenia opon mozgowych?
Aptekarze mierzą recepty co do milimetra
Aceton i badanie krwi