Ten jebany widok czlowieka :-((.

1. Data: 2000-09-23 14:26:15

Temat: Re: Ten jebany widok czlowieka :-((.
Od: "Monka" <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pipok" <T...@r...com.pl> napisał w
wiadomości news:8qd4fl$stg$1@ons.mc2.renault.fr...

> No taaak, ale jak coś człowieka (lub kobietę) najdzie,

podoba mi się ten podział ;>

M-A

1. Data: 2000-09-24 02:24:14

Od: "jacob" <j...@f...net> szukaj wiadomości tego autora

Adam Urb wrote in message <3...@n...vogel.pl>...

>Mam 30 lat i zawsze bylem sam, jestem i chyba bebe.
>Mam poważne problemy z nawiazaniem kontaktu z ludzmi.

Czy to przez niesmialosc?

Pozdrawiam,
jakub

1. Data: 2000-09-25 07:43:12

Od: "Pipok" <T...@r...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Monka" <m...@p...com> wrote in message

> Użytkownik "Pipok" <T...@r...com.pl> napisał w
> wiadomości news:8qd4fl$stg$1@ons.mc2.renault.fr...

> podoba mi się ten podział ;>

Mnie, tam nie bardzo, no bo to człowiek musi zawsze uważać
czy to co pisze do wszystkich jest na tyle zrozumiałe żeby
i kobieta zrozumiała ;-D

(spoko, tak sobie tylko "kituję")
Pipok

1. Data: 2000-09-25 13:39:04

Od: marek <m...@f...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [ciach]
> A kto wtedy będzie Ci gotował zupki i pierożki podawał?

Coś te pierożki musiały być zatrute, bo Ania wyjątkowo nie w chumorze!
W ogóle cos Ania ostatnio jakś taka ..... Na budowie zwykli robole używają
ładniejszej polszczyzny.
Pozdrawiam
Marek.

1. Data: 2000-09-25 14:55:00

Od: "Ania Lipek" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> Coś te pierożki musiały być zatrute, bo Ania wyjątkowo nie w chumorze!
> W ogóle cos Ania ostatnio jakś taka ..... Na budowie zwykli robole używają
> ładniejszej polszczyzny.

Naprawde? To mi bardzo przykro, bo z tego wynika, ze zwykli robole sa
bardziej inteligentniejsi ode mnie :-(. Ale ja sie i tak ciesze, bo jak jest
sie glupim to powinno byc zawsze czlowiekowi wesolo skoro nic sie nie kuma
:-))).
Ania

test
internetowy slownik poetow - maisto literatow 2000++
ksiazke "Podstawy patopsychologii klinicznej" kupie!
PYTANIE????
Cze ludzie! Mam problem