Teramisu

1. Data: 2001-11-02 20:43:21

Temat: Teramisu
Od: "Tobiasz Jaskuła" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Poszukuję przepisu na Teramisu

1. Data: 2001-11-02 21:00:33

Temat: Re: Teramisu
Od: waldemar z domu <w...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

> Poszukuję przepisu na Teramisu

jak to było na filmie pt Werner JETZT IST SCHUUUUUULZ!!! JETZT IST
KRIEEEEEECHCHCH!!

Chłopie, wpadasz jak śliwka do klopa i krzyczysz o Tiramisu. A może byś
przeczytał listy, co były wczoraj???

Uff, zaduszki, do Pyrtown nie mogę jechać, a tu takie przychodzą, Ach idę
sobie zrobić barszczyk z torebki i spadam za słup.

no tylko jedno może cię usprawiedliwić: umiesz robić racuchy?

Waldek

1. Data: 2001-11-02 21:18:37

Od: "Bozena" <b...@s...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

AAAAAAAARCHIWUM!!!!! TAM JEST WSZYSTKO!!!! TIRAMISU TEZ!!!!!
http://niusy.onet.pl/pl.rec.kuchnia

Bozenka z Wilna :o)

P.S. Napewno bylo 29.08, 28.10 w miedzy czasie pewnie tez

ICQ 81838200
http://bozena.samorzad.pw.edu.pl
Galeria grupy: http://www.pl-rec-kuchnia.prv.pl/
Archiwum: http://niusy.onet.pl/pl.rec.kuchnia

1. Data: 2001-11-02 21:44:30

Od: Ania Nieszkowska <n...@n...fr> szukaj wiadomości tego autora

Waldek to przciez prowokacja-)))))). Te bede wysylala taramisu
tam...;tiramisu tu....Figaro tu.....Figaro tam....

1. Data: 2001-11-02 22:21:00

Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Hallo Dolly !

ps. ja juz tu troche narozrbialam

ps.2 ma sie Grupa w P-u spotkac

--
Niesz !
3...@n...fr...

1. Data: 2001-11-02 23:06:28

Od: <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

"waldemar z domu" <w...@t...de> wrote in message

> no tylko jedno może cię usprawiedliwić: umiesz robić racuchy?
>
> Waldek

A ja te racuchy ostatnio w jakiejs starej gazecie (bo takie tylko mam - u z y w a n
e) widzialam.
Eeee racuchy, kto to bedzie robil, pomyslalam i wyrzucilam. Gdybym wtedy wiedziala
jak
zgrzeszylam...

**********
m-gosia
**********

1. Data: 2001-11-03 06:29:56

Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Tobiasz Jaskuła <t...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9rv0l8$3ud$...@n...tpi.pl...
> Poszukuję przepisu na Teramisu

no dobrze, to ja Ci teraz wszystko pokrótce wytłumaczę:
grupa jest bardzo miła, ale krzyczy jak ludzie wpadają i pytają kilka razy
na tydzień o te same rzeczy, więc przed zadaniem drażliwych pytań należy
obejrzeć posty z kilku ostatnich tygodni mniej więcej, a potem można mniej
więcej bezpiecznie o coś pytać.
Oczywiście pod warunkiem, że to nie będzie tiramisu, KFC, pizza, racuchy i
parę innych rzeczy. Wtedy nieuchronnie archiwum.

Wkn
uf...

1. Data: 2001-11-03 08:01:39

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2001-11-03 08:03:10

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>obejrzeć posty z kilku ostatnich tygodni mniej więcej, a potem można mniej

bardzo mi sie podoba ja "drazliwe pytania"...moze nasze FAQ
nalezy przechrzcic na Strona Pytan Drazliwych

Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-11-03 19:30:02

Od: <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

n e)
widzialam.
jak
zgrzeszylam...

> mialabys odzew na haslo, wkupne, i w ogole, jak w banku!
> Krysia

no, furore na grupie bym zrobila, a tak nici. Biedna gosia po szkodzie : )))

m-gosia w goracej wodzie kapana

dowidzenia Poznan :-(
Wkupne
Pilnie przepis na kawę.