Terminy informowania o radach pedagogicznych

1. Data: 2003-10-27 21:38:00

Temat: Terminy informowania o radach pedagogicznych
Od: "Yorick" <y...@p...pl.dodatek.antyspamowy> szukaj wiadomości tego autora

Witam szanownych grupowiczów,

Czy ktoś z państwa trafił może kiedyś na przepis regulujący z jakim
wyprzedzeniem dyrektor szkoły powinien ogłosić zarządzenie o zwołaniu
posiedzenia rady pedagogicznej? Nie chodzi mi przy tym o jakąś krótką radę
na 'długiej' przerwie, ale o wielogodzinną nasiadówkę po lekcjach. Czy można
takie rzeczy ogłaszać np. z dnia na dzień?

Ponieważ obawiam się, że szczegółowych uregulowań prawnych może jednak nie
być, to byłbym wdzięczny przynajmniej za informacje jak wygląda to w państwa
szkołach - tzn. z jakim wyprzedzeniem jesteście państwo informowani o
konieczności pozostania w szkole po południu.

Z góry dziękuję za wszelkie posty,

--
Z poważaniem,
Yorick

2. Data: 2003-10-27 21:47:05

Od: "Olka" <O...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

O ile mi wiadomo 2 tygodnie przed planowaną radą.
Pozdrawiam
Olga B.

3. Data: 2003-10-27 21:50:43

Od: "Roman O." <r...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Yorick" <y...@p...pl.dodatek.antyspamowy> napisał w wiadomości
<..>
> [...]
> szkołach - tzn. z jakim wyprzedzeniem jesteście państwo informowani o
> konieczności pozostania w szkole po południu.
<...>
Witam!
U nas jest w załączniku do Statutu:
"Regulamin Rad Pedagogicznych".
Dorywcze (na przerwie):
Jak popadnie.
Planowane: 7 dni.

Roman

4. Data: 2003-10-28 07:12:26

Od: "Roman Stachowiak" <a...@n...org> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> na 'długiej' przerwie, ale o wielogodzinną nasiadówkę po lekcjach. Czy można
> takie rzeczy ogłaszać np. z dnia na dzień?

U nas terminarz posiedzeń Rady Pedagogicznej ustalany jest na pierwszym
posiedzeniu pod koniec sierpnia. Uatalana jest tematyka, wyznaczenie główni
referujący (jeśli jest to posiedzenie szkoleniowe), daty... Na co najmniej
tydzień na tablicy pojawia się przypomnienie z podaniem godziny.

--
RomanS
http://www.pse.of.pl - faq grupy pl.soc.edukacja

5. Data: 2003-10-28 19:32:10

Od: "Yorick" <y...@p...pl.dodatek.antyspamowy> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Roman O." <r...@k...chip.pl> napisał w wiadomości

> U nas jest w załączniku do Statutu:
> "Regulamin Rad Pedagogicznych".
> Dorywcze (na przerwie):
> Jak popadnie.
> Planowane: 7 dni.

No tak, powinienem sam na to wpaść, że takie rzeczy mogą być ustalone w
regulaminie rady pedagogicznej... Niestety, w naszym brak jest takiego
zapisu i dyrekcja zwołuje nas kiedy chce, jak chce i na ile chce :-(
Chyba trzeba będzie popracować nad nowelizacją regulaminu... ;-))

Dzięki za podpowiedź,

Yorick

6. Data: 2003-10-28 19:53:34

Od: "Yorick" <y...@p...pl.dodatek.antyspamowy> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Roman Stachowiak" <a...@n...org> napisał w
wiadomości news:bnl4sc$2d8$1@nemesis.news.tpi.pl...

> U nas terminarz posiedzeń Rady Pedagogicznej ustalany jest na pierwszym
> posiedzeniu pod koniec sierpnia. [...]

I żadnych nieplanowanych, pozaterminarzowych posiedzeń, tak średnio co dwa
tygodnie?!

Niektórym to dobrze...

--
Z niejaką zazdrością ;-)
Yorick

7. Data: 2003-10-28 21:32:10

Od: "Roman O." <r...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Yorick" <y...@p...pl.dodatek.antyspamowy> napisał w wiadomości
<..>
> Niektórym to dobrze...

Witam!
RomanS "cygani"!
Nie wierze, że u niego (tam koło Zielonej) uczniowie
jacyś spokojniejsi....bo u nas ( w toruńskiem...)
średnio, tak ze dwa razy na miesiąc "wywalamy" kogoś!
;;;;;-)
RomanO

8. Data: 2003-10-28 21:48:44

Od: "Roman Stachowiak" <a...@n...org> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jacyś spokojniejsi....bo u nas ( w toruńskiem...)
> średnio, tak ze dwa razy na miesiąc "wywalamy" kogoś!

Pracuję w Gimnazjum, a więc wywalać nikogo nie możemy :((
Doraźne posiedzenia owszem się zdarzają, ale niezwykle rzadko i raczej na
długiej przerwie niż popołudniami.

9. Data: 2003-10-28 22:03:14

Od: "Roman O." <r...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Roman Stachowiak" <a...@n...org> napisał w
wiadomości news:bnmo5h$hap$1@atlantis.news.tpi.pl...
Witam!
<..>
> Pracuję w Gimnazjum, a więc wywalać nikogo nie możemy :((
> Doraźne posiedzenia owszem się zdarzają, ale niezwykle rzadko i raczej na
> długiej przerwie niż popołudniami.
<..>
Rozumiem.
Na "przetrzymanie" ICH bierzecie.
No, bo ile można w końcu "przesuwać" (po klasach) tych no "koszykarzy",
Macie pewnie, tylko parę klas równoległych.
:-)
RomanO

10. Data: 2003-10-29 10:24:12

Od: "Jarek" <t...@W...net> szukaj wiadomości tego autora

> I żadnych nieplanowanych, pozaterminarzowych posiedzeń, tak średnio co dwa
> tygodnie?!

Jako ciekawostka:
W pewnej szkole dyrektorka postępowała tak: w księdze zarządzeń i
komunikatów wklejano ogłoszenie anonsujące jakis termin (np. posiedzenia RP)
z wyprzedzeniem 1, 2 lub 3-dniowym.
Antydatowała je o kilka(naście) dni. W końcu w księdze było sporo ogłoszeń z
datami niezgadzającymi się z kolejnością i numeracją ich zamieszczania.
Wtedy nauczyciele po cichu wynieśli księgę na parę minut, zrobili ksero
odpowiednich stron i postarali się, aby jednen z licznych donosicieli się o
tym dowiedział.
Ponoć podziałało, ale najlepiej oczywiście uregulować to regulaminem.

Jarek

Szukam kontaktu z osobami ktore studiowaly na WSPIZ (Kozminski)
Szukam materiałów!!!
Szukam materiałów!!
Edukacja... Ile to na prawdę warte???
prowadzenie treningu, jakie wymagania? PROSZE O POMOC :)