Termoobieg złe wspomnienie

1. Data: 2007-05-21 06:06:03

Temat: Termoobieg złe wspomnienie
Od: "jolahy" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zaraz po kupieniu kuchni z termoobiegiem miałam taką przygodę Piekłam
karkówkę utytłaną w przyprawach. Wszystkie podczas pieczenia, namoknięte
tłuszczem, fruwały i przyklejały się po różnych zakamarkach. Po zakończeniu
pieczenia - ponad godzinę - tyle samo czasu straciłam na czyszczenie
piekarnika.
Drugi raz użyłam termoobiegu do pieczenia dwóch ciast piętrowo. Zachwalał
sprzedający - że oszczędność czasu i prądu.Niestety źle wspominam to
pieczenie. Wyciągałam te placki i znów wsadzałam żeby dopiec.
I to by było na tyle jeżeli chodzi o doświadczenia z termoobiegiem. Więcej
razy nie było. Nie ryzykuję.

2. Data: 2007-05-21 06:08:14

Temat: Re: Termoobieg złe wspomnienie
Od: "E." <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

jolahy napisał(a):
> [...]
> tłuszczem, fruwały i przyklejały się po różnych zakamarkach. Po zakończeniu
> pieczenia - ponad godzinę - tyle samo czasu straciłam na czyszczenie

Hm...
A nie słyszałaś o rękawach do pieczenia?

> Drugi raz użyłam termoobiegu do pieczenia dwóch ciast piętrowo. Zachwalał
> sprzedający - że oszczędność czasu i prądu.

Trudno, by sprzedawca przewidział brak wyobraźni :(

E.

3. Data: 2007-05-21 06:17:52

Od: BBjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

jolahy pisze:

> I to by było na tyle jeżeli chodzi o doświadczenia z termoobiegiem. Więcej
> razy nie było. Nie ryzykuję.

Żadne ryzyko, termoobieg dobrze sprawdza się w wielu sytuacjach, choć
akurat nie w takich, jakie miałaś pecha przetestować. Należy też
pamiętać, by włączyć niższą temperaturę pieczenia, jeśli się używa
termoobiegu.
Instrukcję przeczytałaś może?
--
BBjk
http://bajarka.fotolog.pl/ (idź przez to miasto)

4. Data: 2007-05-21 21:18:57

Od: "Romer" <f...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

hey,
nie zrażaj się! Ten cały termoobieg domowy to tylko chwyt marketingowy a tym bardziej
pieczenie kilku ciast na różnych poziomach.
Po kilkanaście ciast to można piec ale na takich profesjonalnych mercedesach:
http://www.rational-polska.pl/wcmsmimefiles/48_2364.
jpg

to tak jak z mikrofalą: domowa ma 750W - 1800W a profesjonalne zaczynają się od 2500W

ja używam termoobiegu w domu z przyzwyczajenia zawodowego i nie doszukuje się w nim
jakiegoś głębszego sensu

--
pozdrawiam,
Romer

5. Data: 2007-05-30 10:22:22

Od: "GastroNova" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2007-05-21 Romer napisał:

> nie zrażaj się! Ten cały termoobieg domowy to tylko chwyt
> marketingowy a tym bardziej pieczenie kilku ciast na różnych
> poziomach. Po kilkanaście ciast to można piec ale na takich
> profesjonalnych mercedesach:

No, bez przesady, do pieczenia ciast to wystarczą piece konwekcyjne,
zaprzęganie Rationala do piekarni to jak oranie Hammerem :P

Dla ciekawych tematu poniżej linki do kilku tekstów na ten temat

Ogólnie o piecach KP:
http://tiny.pl/fx6r

Rational SCC, urządzenie inteligentne na bazie pieca KP:
http://tiny.pl/fx6w

Piec KP Unox - jego piekarniczy brat LineMiss jest akurat do ciast:
http://tiny.pl/fx6c

Niestety, ze względu na wymagany okap oraz zaporową cenę piece KP
nie nadają się za bardzo do domu, raczej tam, gdzie na siebie zarabiają.

Najmniejszy piecyk jaki znam, UNOX 3xGN 2/3 o mocy 3,2 KW i wymiarach
w miarę domowych 547x645x468 to katalogowo koszt rzędu 12 tysięcy
brutto, więc zanim taki sprzęt zawita pod strzechy to jeszcze trochę
poczekamy...

> to tak jak z mikrofalą: domowa ma 750W - 1800W a profesjonalne
> zaczynają się od 2500W

I kuchenki. Jedna domowa ma cała tyle mocy, co jeden palnik w
gastronomicznej. Ogólnie cały sprzęt gastronomiczny zoptymalizowany
jest pod wydajność i szybkość, więc parametry ma równie wyśrubowane
co ceny.

--
GastroNova - Urządzenia Gastronomiczne www.gastronova.pl
Kompleksowe projektowanie i wyposażanie, kuchni, barów, restauracji,

6. Data: 2007-05-30 10:44:28

Od: ZbyszekZ <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On May 21, 8:06 am, "jolahy" <j...@w...pl> wrote:
> [...]
> pieczenie. Wyciągałam te placki i znów wsadzałam żeby dopiec.
> I to by było na tyle jeżeli chodzi o doświadczenia z termoobiegiem. Więcej

Zdecydowanie nie ryzykuj, kupno gotowego mięsa w supermarkecie jest
mniej ryzkowne niż Twoje gotowanie.

--
ZZ@private

DZIECKO...
problem z ostrygami
Pstragi
JESTEM POLAKIEM...
Chmiel - do czego u żywacie (oprócz piwa)