Testosteron u kobiet

1. Data: 2003-07-09 13:14:34

Temat: Testosteron u kobiet
Od: "Ewelinka" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Odebrałam winiki badań testosteronu i okazało sie ze jego poziom u mnie
wynosi 1,14 ng/ml a norma dla kobiet to 0,1-0,9 ng/ml.
Czy moze ktos mi napisac co nalezy teraz robić [ wiem ze trzeba isc do
lekarza:-)]? Jakie są konsekwencje tego ?

Dziekuje za odpowiedz

Ewelina, 23 l

2. Data: 2003-07-09 13:34:43

Temat: Re: Testosteron u kobiet
Od: "Magdalena Chlebna" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ewelinka <e...@g...pl> napisał(a):

> Witam
> Odebrałam winiki badań testosteronu i okazało sie ze jego poziom u mnie
> wynosi 1,14 ng/ml a norma dla kobiet to 0,1-0,9 ng/ml.

Ja znam taką normę dla kobiet: 0,63 - 1,2 ; wg tego poziom testosteronu u
Ciebie jest w normie. W przypadku kobiet stosujących antykoncepcję są inne
przedziały. Ciąża też wpływa na wynik testosteronu i owulacja.

Pozdrawiam, Madzia

3. Data: 2003-07-09 15:33:00

Od: "LoboV" <f...@l...z.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja znam taką normę dla kobiet: 0,63 - 1,2 ; wg tego poziom testosteronu u
> Ciebie jest w normie. W przypadku kobiet stosujących antykoncepcję są inne
> przedziały. Ciąża też wpływa na wynik testosteronu i owulacja.

Sorry, ale dowcip mi sie przypomnial ;))

Przychodzi kobieta do lekarza:
- Panie doktorze, po tej terapii hormonalnej rosna mi wlosy.
- A gdzie najbardziej?
- A na jadrach..

:))

Pozdrawiam
LoboV
www.lobo.z.pl

4. Data: 2003-07-10 12:14:13

Od: "Adam Lisik" <l...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Norma to rzecz wzgledna ,zalezy od analiazatora na ktorym sa przeprowadzane
badania.

pytanie o podawanie środków przeciwbólowych we wczesnym zawale mięśnia sercowego
torbiele nerki
Proktolog
Odżywki białkowe itp.
dyskopatia a operacja laserem