Testy na alergie pokarmowe

1. Data: 2003-04-07 07:02:18

Temat: Testy na alergie pokarmowe
Od: "Arek S." <a...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich!

Postanowiłem wykonać mojemu 8 miesięcznemu malcowi testy na wykrycie alergii
pokarmowych. Zaciekawiła mnie bardzo oferta firmy ISO-LAB z Warszawy. Za
jednym pobraniem krwi wykonują test na ok. 50 alergenów za 500 PLN. Na
pobranie mogą przyjechać do domu.
Mój lekarz nic nie słyszał o takich testach - wyraził nawet lekkie
zdziwienie, że jednej próbki można przetestować tyle alergenów. Oferta brzmi
na tyle dobrze (uwzględniając cenę za jeden alergen i fakt wykonania za
jednym zamachem tak szerokiego testu) , że zastanawiam się nawet, czy nie
jest to jakieś oszustwo. Czy ktoś może ma jakieś doświadczenia z tą firmą i
tymi testami?
Dziękuję za wszelkie informacje!
Pozdrawiam!

Arek S.

2. Data: 2003-04-07 14:05:03

Temat: Re: Testy na alergie pokarmowe
Od: "Cherokee gd" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> szukaj wiadomości tego autora

To sa zwyczajne testy na płytkach krwi, wykonywane od lat, podobno
najbardziej kompetentne. Cena jak dla mnie normalna, nigdy nie były
tanie.

pozdr

cherokee
alergiczka od lat