Testy na alergie - skutki uboczne?

1. Data: 2006-09-19 11:02:33

Temat: Testy na alergie - skutki uboczne?
Od: JSK <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mialem wczoraj robiona pierwsza serie testow alegrgologicznych (kurz
domowy, roztocza, plesnie, pierze, zwierzeta). Na sporo probek wyszla
piekna reakcja alergiczna :-) (najsilniejsza na plesnie i grzyby).
Przedramie swedzialo mnie przez caly dzien a slady mam jeszcze do
dzisiaj. Ale nie w tym rzecz. Kilka godzin po testach zaczelo mnie
bardzo bolec gardlo, tzn. silny bol przy przelykaniu (a w zasadzie to
przy jedzeniu, bo przelykanie sliny jest bez sensacji) , ale bez kaszlu,
goraczki czy innych objawow typu przeziebieniowego. Czy jest mozliwe, ze
to efekt uboczny testow? Czy tez moze to zwykly zbieg okolicznosci i
moze zalapalem jakies gardlowe paskudztwo stojac w kolejce do
rejestracji posrod tlumu zasmarkancow :-)

JSK

2. Data: 2006-09-24 07:35:20

Temat: Re: Testy na alergie - skutki uboczne?
Od: "aga" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JSK" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
> Mialem wczoraj robiona pierwsza serie testow alegrgologicznych > Kilka
> godzin po testach zaczelo mnie bardzo bolec gardlo Czy jest mozliwe, ze to
> efekt uboczny testow?
To musiał być zwykły zbieg okoliczności. Nie jest możliwe aby po testach
wystąpiła jakaś infekcja.

astygmatyzm krótkowzroczny
Diabetolog w Warszawie
Pytanie do radiologa
Pytanie o prostatę
działanie uboczne pufasu i boramonu ( środki grzybobójcze )