Deprim

1. Data: 2006-09-19 11:27:46

Temat: Deprim
Od: n...@v...pl szukaj wiadomości tego autora

Czy macie może doświadczenia z lekiem Deprim?Interesują mnie trzy sprawy:

1.Czy "zwykły" Deprim jest łagodniejszy od Deprim forte? Po tym drugim mam
pewne dolegliwości żołądkowe.

2.Czy po przerwaniu kuracji nastrój znów się obiniża?Jeśli tak, to po jakim
czasie?
Biorę Deprim ok 20 dni, i ze względu na wspomniane wyżej dolegliwości
żołądkowe chciałbym przerwać.
Nie chciałbym jednak, aby się okazało, że jeszcze np. dwa tygodnie będzie
dobrze, a potem nastąpi wszystko wróci.

Jeśli nawet, to chciałbym wiedzieć kiedy to nastąpi, żeby móc wtedy np.
zaplanować sobie urlop.

3.Czy znacie inne dobre preparaty z tej półki BEZ RECEPTY, łagodniejsze dla
żołądka(choc może to tylko mnie nie podpasowały pod tym względem).

Z góry dzięki

Jeśli nie znacie odpowiedzi, ale macie jakieś inne doświadczenia warte
wzmianki, to również prosiłbym napisanie czegoś.

Marek

2. Data: 2006-09-19 13:39:54

Temat: Re: Deprim
Od: "Limcha" <l...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> 1.Czy "zwykły" Deprim jest łagodniejszy od Deprim forte?

Jest w takiej dawce, że działa jak placebo. Trzeba parę razy przekroczyć
dawkowanie tym forte, jak na ulotce jest wskazane, aby działanie przyrównać
do typowych leków p/depresyjnych.

3. Data: 2006-09-19 15:04:38

Od: Pink <P...@W...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2006-09-19, o godzinie 13:27:46, użytkownik
*n...@v...pl* napisał(a) w wiadomości:

> 2.Czy po przerwaniu kuracji nastrój znów się obiniża?

Tak, z powodu pustki w portfelu, którą spowodował Deprim. :-)

A tak całkiem poważnie, to idź do lekarza, bo Deprim z niczego Cię nie
wyleczy.

Pink

Testy na alergie - skutki uboczne?
astygmatyzm krótkowzroczny