nadreaktywność oskrzeli

1. Data: 2006-09-19 11:44:23

Temat: nadreaktywność oskrzeli
Od: "karol" <k...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gdzie (oprocz google) znajde informacje na
temat przyczyn i leczenia nadreaktywnosci oskrzeli ?

Szukam głownie ksiazek, artykułów lub namiarów
na specjalistow w tej dziedzinie.

2. Data: 2006-09-24 06:04:38

Temat: Re: nadreaktywność oskrzeli
Od: "m." <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "karol" <k...@s...pl> napisał w wiadomości
> Gdzie (oprocz google) znajde informacje na
> temat przyczyn i leczenia nadreaktywnosci oskrzeli ?
>
> Szukam głownie ksiazek, artykułów lub namiarów
> na specjalistow w tej dziedzinie.

u mnie wielu lekarzy nie potrafilo zdiagnozowac nadreaktywnosci oskrzeli i
zrobila to dopiero p. dr Piórkowska. jest jednoczesnie alergolgiem i
laryngologiem. dolegliwosci b. szybko ustapily. nie wiem czy jest
szczegolnie specjalista w tej dziedzinie, w kazdym razie byla skuteczna.
Nazywa sie Dorota Piórkowska i przyjmuje m.in w Enel Medzie w Warszawie.
m.

Deprim
Testy na alergie - skutki uboczne?
astygmatyzm krótkowzroczny