GRONKOWIEC ZLOCISTY PONOWNIE

1. Data: 2006-09-19 12:10:15

Temat: GRONKOWIEC ZLOCISTY PONOWNIE
Od: "veronique bebe" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

od roku mam zmiany gronkowcowe na calej twarzy, czyraki, ropienie...
rozlewiska gleboko pod skóra, takie torebki pelne ropy. Przyjelam
pierwsza autoszczepionke. teraz lekarz przepisal mi nowa doustna plus
antybiotyk w masci i w zastrzykach domiesniowych. generalnie juz
trace nadzieje ze cos mi pomoze. czy ktos mial cos takiego? co robic
zeby nie zostaly blizny i bordowe wklesle przebarwienia? czy ktos ma
podobny problem??????????? mial??????????????? stosuje dodatkowo ocet
jablkowy w roztworze do przemywania i puder propolisowy. zmiany sie
nasilaja, bola, sacza. ratunku.

2. Data: 2006-09-19 14:32:33

Temat: Re: GRONKOWIEC ZLOCISTY PONOWNIE
Od: eMCe <e...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

veronique bebe napisał(a):
> [...]
> podobny problem??????????? mial??????????????? stosuje dodatkowo ocet
> jablkowy w roztworze do przemywania i puder propolisowy. zmiany sie

Ja miałam złocistego, najpier wrzody na pośladkach strasznie bolesne,
potem przeniosło mi się do oczu (jakieś nacieki ropne i nic nie
widziałam). Dostałam antybiotyki i to z tego co pamiętam, to nie jeden.
Brałam je doustnie chyba z miesiąc - przeszło bez śladu.
Trzymam kciuki - powodzenia!

P.S. Oczywiście antyibotyki był<- dobrane na podstawie antybiogramu.
eMCe

3. Data: 2006-09-19 17:43:04

Od: "avoid" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

a czy wiecie po ilu dniach od zakazenia gronkowiec daje pierwsze objawy?

i czy mozna zrobic test na krew na przeciwciala ? pozdrawiam

4. Data: 2006-09-20 06:14:00

Od: "veronique bebe" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

eMCe napisał(a):

> [...]
> Trzymam kciuki - powodzenia!
>
> P.S. Oczywiście antyibotyki był<- dobrane na podstawie antybiogramu.

A słuchaj pamietasz jakie antybiotyki brałas? Ja mam Mupirocyne do
smarowania i domięśniowo Gentamicin. Na oczach tez mam gradówki
spowodowane gronkowcem. Brak mi słów. Odezwijcie się.

A co do objawów gronkowca, to może ich wcale nie być. wielu ludzi
jest zarażonych i nawet o tym nie wie.

5. Data: 2006-09-20 13:02:58

Od: eMCe <e...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

veronique bebe napisał(a):

> [...]
> spowodowane gronkowcem. Brak mi słów. Odezwijcie się.
>
> A co do objawów gronkowca, to może ich wcale nie być. wielu ludzi

Oj niestety nie pamiętam, bo to było 11-12 lat temu. Jedyna co pamiętam,
to były to kapsułki dość duże w zielonym opakowaniu ciężko otwierającym
się :) Ja prawdopodobnie zaraziłam się od kota mojego, albo kot ode mnie
;) Nikt w rodzinie nie chorował na tego złocistego mojego, ale kto wie,
może noszą go w sobie ;) Z tego co wiem, to jest to choroba dożywotnia,
zaleczy się, ale pan gronkowiec może się odzywać co jakiś czas. Odpukać
u mnie od 12 lat jest spokój. Pozostaje mi życzyć Ci powodzenia i
cierpliwości w leczeniu ;)
eMCe

nadreaktywność oskrzeli
Deprim