Testy psychologiczne na licencję ochrony I stopnia

1. Data: 2001-02-13 18:18:49

Temat: Testy psychologiczne na licencję ochrony I stopnia
Od: "Alferek Piacentino" <a...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś mógłby mi podrzucić testy psychologiczne na agenta ochrony mienia I
stopnia?

pozdrawiam
Alferek

1. Data: 2001-02-15 22:39:45

Od: <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Alferek Piacentino" <a...@f...onet.pl> napisał w wiadomości
> Czy ktoś mógłby mi podrzucić testy psychologiczne na agenta ochrony mienia
> stopnia?

Niestety nikt Ci nie podrzuci tych testow, chyba, ze skonny jest do wejscia
w kolizje z prawem.
Wiesz prawa autorskie.
Poza tym same testy nic Ci nie dadza...
ale mozesz byc pewny, ze sa takie testy jak: testy IQ i osobowosci.

Tankodoru

1. Data: 2001-02-16 20:03:44

Od: "kamczy" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

<t...@w...pl> Niestety nikt Ci nie podrzuci tych testow, chyba, ze
skonny jest do wejscia
> w kolizje z prawem.
> Wiesz prawa autorskie.

A ja myślę, że coś więcej. To jest niezgodne z etyką zawodową. I poczuciem
uczciwości (przynajmniej moim).

1. Data: 2001-02-16 22:48:26

Od: <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kamczy" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

> A ja myślę, że coś więcej. To jest niezgodne z etyką zawodową. I poczuciem
> uczciwości (przynajmniej moim).

To swoja droga.
Ale z punktu widzenia pytajacego
najprawdopodobniej poczucie uczciwosci
i etyka zawodowa psychologa na niewielkie
znaczenie.
IMHO Wskazanie mu prawnych
ograniczen i konstatacji dot. malej przydatnosci
znajomosci testu, nawet z kluczem,
moze byc bardziej przekonujaca.

Tomasz Zdziarski

1. Data: 2001-02-17 00:02:11

Od: "Diana" <a...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <t...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:0...@n...onet.pl...

> IMHO Wskazanie mu prawnych
> ograniczen i konstatacji dot. malej przydatnosci
> znajomosci testu, nawet z kluczem,
> moze byc bardziej przekonujaca.

"Ogladalem ksiazki do metodologii, tam jest sporo matmy, a ja bylem na
politechnice, mialem matme trudniejsza, wiec jak potrzeba, to bym sie
obkul" - autentyczna odpowiedz pewnego grupowicza na moja uwage odnosnie
klopotow z interpretacja wynikow. :)

Pozdrawiam,
Diana

hipnoterapeuta!!!