Tetrus też może zbierać grzyby i jaka frajda.

1. Data: 2006-10-14 21:23:44

Temat: Tetrus też może zbierać grzyby i jaka frajda.
Od: "Mirek" <f...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Po okresie suszy odkąd pojawiły się grzyby wreszcie możemy z żoną buszować
po lesie nie tylko na wycieczki ale też na grzybki. Zbieranie grzybów to
ukryte moje chobby jeszcze z czasów przed wypadkiem a także już mojej żony.
Pomimo mojej tetraplegii od kilku lat odkąd mam sprzęt a mam na myśli wózek
elektryczny wreszcie mogę buszować po lesie. Po lesie i na długie wycieczki
jeżdżę na wózku elektrycznym MEYRA 3037 10 km/h i moim zdanie to nadal jest
choć już nie produkują go najlepszy wózek terenowy. To prawda że wielki i
ciężki 240kg wagi ale nie do zdarcia. Mam też terenowy INVOCARE G40 10 km/h
ale ten jest niezły ale delikatnieszy i trzeba uważać w doborze lasu. MEYRA
3037 to taki wózkowy czołg który wszędzie prawie przejedzie no oczywiście
bez przesady. Staramy się tak dobierać las żebym w miarę sprawnie mógł
przejeżdżać między drzewami. Dziś też zbieraliśmy ale gąski żółte i
podgrzybki. Wspaniale tak pojeżdzić po lesie i jak się trafi gdzieś na wysyp
borowików, podgrzybków, kożlarzy czerwonych to fraida jest niesamowita i
nieraz żal że taki piękny durzy grzyb a robaczywy. Tu gdzie mieszkamy w
Markach pod Warszawą mamy śliczne lasy, dużo dróg dostępnych dla wózka
elektrycznego i roweru. Ile radości jest tak często odkrywać nowe drogi,
piękne drzewa, często zdarzają się przygody typu rów czy dół nie do
przebycia lub szlaban na drodze i trzeba wracać. Zawsze mamy 2 telefony przy
sobie i jakoś zawsze szczęśliwie wracamy do domu. Są takie miejsca gdzie
żona sama buszuje po lesie a ja muszę czekać ale wszędzie się wjechać nie
da. Żona oczywiście zbiera te grzybki które ja wypatrzę. Przez ostatnie 2
miesiące byliśmy co najmniej 15 razy na kikugodzinnym grzybobraniu i
naprawdę sporo znależliśmy. Naprawdę bardzo to wciąga i frajdy jest dużo.
Często robimy zdjęcia cyfrówką i naprawdę to jest prawdziwy super
odpoczynek. Kiedyś myślałem że nigdy nie będę mógł już tak pobuszować po
lesie. Ale trzeba walczyć o lepsze życie, zdobyć dobry sprzęt, mieć chęć do
prawdziwego życia nie przy telewizorze i komputerze no i oczywiście mieć
kogoś bliskiego lub prawdziwego przyjaciela.
Polecam tą formę odpoczynku tym którzy chcą i mogą tak odpoczywać.
Pozdrawiam.

mirekzmarek

2. Data: 2006-10-15 13:07:05

Temat: Re: Tetrus też może zbierać grzyby i jaka frajda.
Od: "Mr.FX" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
[...]
> Polecam tą formę odpoczynku tym którzy chcą i mogą tak odpoczywać.

Fajnie się to czyta. Dzięki. :-)

--
Mr.FX [ myryfykysy ]

3. Data: 2006-10-15 19:41:32

Od: "Jerzy" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mirek" <f...@n...pl> napisał w wiadomości
w tejście piszesz ,że jesteś szczęśliwy i podczas Waszych wypraw
fotografujesz - załóż strone - z pewnością bedzie ciekawa - podziel sie
swym szczęściem również w obrazach - pozdrawiam - ja tez coś robie
--
j...@p...onet.pl
www.azt.tarman.pl

4. Data: 2006-10-16 07:10:30

Od: "LECH DUBROWSKI" <3...@3...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> jeżdżę na wózku elektrycznym MEYRA 3037 10 km/h

To chyba jakis stary model bo nigdzie w internecie go nie ma.

Leszek

5. Data: 2006-10-16 13:24:04

Od: "ONo" <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ok. pokusiłeś ;-)))
Jutro odbieram dom do sprzedaży, okolice Szamotuł, lasy i grzyby niedaleko.
Uzgodniłam juz z szefową, że potem jedziemy firmą na grzyby.

Dzięki za maila- dzieki Tobie z szefową poszło łatwiej
Pozdrawiam
ONo
P.S.
O efektach dam znać po powrocie

Przeczulica!!!
Parkowanie
Jak się bronić w sądzie pracy.
poszukiwany grafik
Proszę o pomoc, adres Kliniiki, specjalisty autorytet w dyskopatii.