Tężyczka

1. Data: 2003-06-07 20:11:39

Temat: Tężyczka
Od: l...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Tężyczka jakie badanie należy wykonać aby potwierdzić i czy jest to uleczalne?

2. Data: 2003-06-07 21:26:31

Temat: Re: Tężyczka
Od: "Doxent" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Tężyczka jakie badanie należy wykonać aby potwierdzić i czy jest to
uleczalne?

o ile wiem tezyczka wystepuje jak sie za mocno oddycha w spoczynku ale to
nie jest grozne i praktykowane jest masowo w regresingu.

3. Data: 2003-06-08 08:36:02

Od: "pestifer" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Tężyczka jakie badanie należy wykonać aby potwierdzić i czy jest to
uleczalne?

-poziom wapnia w surowicy
-poziom fosforu
-proba elektromiograficzna
-badanie fizykalne

zalezy od przyczyny
np tezyczka u niemowlat jest calkiem inna choroba niz doroslych

4. Data: 2003-06-08 13:44:34

Od: "neue" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Badanie to próba ischemiczna. Nic innego jak przepuszczanie impulsów
elektrycznych. Jeżeli masz tężyczkę to podczas badania masz atak . Tężyczka
niekoniecznie musi być spowodowana niedoborami elektrolitów. Ja mam tężyczkę
z powodu jakiejś niedoczynności układu odpornościowego i ciągłych zakażeń
bakteryjnych (leczę się 3 rok bez większych efektów)
Pozdrawiam grupę.

5. Data: 2004-02-06 10:41:19

Od: "kocia" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Tężyczka jakie badanie należy wykonać aby potwierdzić i czy jest to
>uleczalne?
>
>ja robiłam takie badanie neurologiczne w gabinecie diagnostyki
elektrofizjologicznej samo badanie nie bolało,ale było nieprzyjemne.ale po 10
min wyszło że mam tężyczkę nie bój się tężyczka nie jest taka zła niestety jak
masz to już do końca życia,ale na szczęście objawy mozna złagodzić bo ja np
nie mam tak zle pływam biegam skacze tańcze i wszystko naraz.więc idz do
neurologa i poproś o skierowanie na próby tężyczkowe powinien cię skierować
powodzenia ci życze i o nic się nie bój.
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

Skrecenie z uszkodzeniem stawu skokowego- jakie nastepstwa?
jak szybko zagoić??
Alergia a ciążą, jakie krople do oczu?
Coś na ukąszenia komarów
Silnyy uraz w głowe