The Body Shop w Katowicach

1. Data: 2007-11-19 20:26:31

Temat: The Body Shop w Katowicach
Od: "Akna" <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Może niektórych to ucieszy - będąc w SCC widziałam, że szykują się do
otwarcia sklepu :-) Mój TŻ rozczarowany stwierdził - i co ja ci będę teraz
przywoził z wojaży ;-)
Niestety daty otwarcia nie było, ale podejrzewam, że przed świętami się
uwiną.
Pozdrawiam,
Akna

2. Data: 2007-11-20 06:11:02

Temat: Re: The Body Shop w Katowicach
Od: "AnnaM" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Akna" <a...@s...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> przywoził z wojaży ;-)
> Niestety daty otwarcia nie było, ale podejrzewam, że przed świętami się

Ucieszy:) Tylko co to jest to SCC?
=====
annaM

3. Data: 2007-11-20 07:08:44

Od: "Akna" <a...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

AnnaM <l...@p...onet.pl> napisał(a):

> Ucieszy:) Tylko co to jest to SCC?
> =====
Silesia City Center.... pożeracz czasu i pieniędzy w Katowicach ;-)

Pozdrawiam,
Akna

4. Data: 2007-11-20 08:44:37

Od: "Jolanta Pers" <j...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Akna <a...@s...pl> napisał(a):

> Może niektórych to ucieszy - będąc w SCC widziałam, że szykują się do
> otwarcia sklepu :-)

Bosko - jak mnie przypili, zawsze mogę wskoczyć na autostradę i po 45
minutach tam być.

A SCC jest w ogóle fajne. Mają dobry Royal Collection, bardzo dobry sklep z
winami i fanastyczne miejsce na lunch - Almi Cafe.

--
JoP

5. Data: 2007-11-21 06:53:19

Od: "AnnaM" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Akna" <a...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> Silesia City Center.... pożeracz czasu i pieniędzy w Katowicach ;-)

Slyszalam ale nigdy nie bylam:) Chyba nadszedl czas aby obejrzec. Poczekam
tylko do wyplaty aby serce z bolu nie peklo:)
=====
annaM

6. Data: 2007-11-21 10:35:05

Od: Asia Jedrychowska <a...@w...hell.pl> szukaj wiadomości tego autora

Akna <a...@s...pl> wrote:
> [...]
> przywoził z wojaży ;-)
> Niestety daty otwarcia nie było, ale podejrzewam, że przed świętami się

W Łodzi też otwierają, w GŁ.

A przy okazji: czy nie macie wrażenia, że się produkty BS popsuły? Albo
kiedyś były bardziej atrakcyjne ze względu na niedostępność... Ostatnie
moje nabytki (masło czekoladowo-pomarańczowe z jakiejś krótkiej serii,
masło papajowe, balsam mandarynkowy) stoją sobie i nie mogę ich zużyć -
jakieś takie, mam wrażenie, "lepkie" są i słabo nawilżają mimo prawidłowej
konsystencji. Tylko ja tak mam?

a.

7. Data: 2007-11-21 11:40:39

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Asia Jedrychowska pisze:

> [...]
> jakieś takie, mam wrażenie, "lepkie" są i słabo nawilżają mimo prawidłowej

Nie wiem, czy to plotka, ale podobno BS został przejety przez Nestle. W
Wysokich Obcasach był artykuł. Niestety, ta zamiana imo, nie bedzie
dobrze wpływała na jakość kosmetyków, o ile już nie wpłynęła

--

Gosia

8. Data: 2007-11-21 12:07:58

Od: "Jolanta Pers" <j...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Gosia Plitmik <p...@o...pl> napisał(a):

> Nie wiem, czy to plotka, ale podobno BS został przejety przez Nestle. W

Przez L'Oreala.

(Znaczy, Nestle ma w L'Orealu udziały większościowe, więc jeden pies w sumie.)

--
JoP

9. Data: 2007-11-21 12:10:24

Od: "Jolanta Pers" <j...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Asia Jedrychowska <a...@w...hell.pl> napisał(a):

> A przy okazji: czy nie macie wrażenia, że się produkty BS popsuły?

Stare są dobre jako i były (kokos, mango). Z nowymi bywa różnie. Balsamy typu
Shimmer są katastrofalne (wysuszają - ale może to mnie wysusza wszystko z
metalicznymi drobinkami), złote jabłko dość paskudne (sztuczne), ale za to
śliwka jest fantastyczna.

--
JoP

10. Data: 2007-11-22 18:54:07

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jolanta Pers pisze:

> [...]
> metalicznymi drobinkami), złote jabłko dość paskudne (sztuczne), ale za to

A, szampony do włosów dobre mają? Ostatnio zakupiłam krem do ust i
niestety, nie jestem zachwycona.
--

Gosia

Fryzjer
dr. brandt, water booster
Przebarwienia-blizny potradzikowe HELP
Salon kosmet. w W-wie obsługujący mężczyzn?
Problem z włosami..