There is no spoon...

1. Data: 2003-12-18 01:00:27

Temat: There is no spoon...
Od: "darek miauu" <t...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ciemna noc za oknami...

Tylko skąd ja mogę wiedzieć, że ciemna, skoro okna zasłonięte?
Dlaczego tak wielu, nawet czasem ja, wierzę w coś na podstawie jakiegoś, o
wróżbiarstwo zakrawającego, wnioskowania..?

Przedwczoraj był barszczyk, wczoraj był barszczyk, więc i dzisiaj będzie
barszczyk...
A tu nagle zonk.
Ni ma barszczyku. e-e. ani ani. nawet ciut.
I siedziałem jak ten głupi wpatrzony w magiczne menu mojej ulubionej
knajpki, nie wiedząc co wybrać.. zamiast... niestety.. barszczyku..
Wziąłem, rozterkami powodowany, jakąś zupę-krem-pomidorową.
A tu nagle, ni z tego, ni z owego, z równie zmieszaną miną, jak moja parę
minut wcześniej, podbiega do mnie kelnerka, wybałusza oczęta i
mówi: "przeprszamy, ale czy zaczeka pan na zupę trochę dłużej?"

To "trochę dłużej" zabrzmiało złowrogo...

Musiałem powstrzymać siłą wodze fantazji, próbującej mi w chorych jakichś
obrazach pokazać powód owego czekania, więc spytałem: "dlaczego?".
Kobietka jeszcze bardziej zmieszana odparła: "nie wiem jak to się stało, ale
chwilowo nie ma łyżki".

Wolałem nie bawić się w Colombo na szlaku łyżki i wybrałem opcję samotnie
rozstawionego na stole drugiego dania.

Oj barszczyku to mi będzie brakowało..

Już za parę chwil wyjeżdżam na wyspy..
Niby powinienem się cieszyć, bo i święta będę miał rodzinne i Sylwestra ze
znajomymi, ale jakoś tak na samą myśl o christmas-puddingu owłosienie mi się
jeży.

A może niepotrzebnie się wzbraniam? Może Nietzsche miał rację,
pisząc: "człowiek nie dąży do osiągnięcia przyjemności. Tylko Anglik tak
czyni"...

Pozdrawiam, życząc wszystkim pogodnych świąt i choinki w pokoju, nawet gdy
nikt na nią nie patrzy..

Darek.

1. Data: 2003-12-19 05:33:36

Temat: Re: There is no spoon...
Od: "Pyzol" <n...@s...ca> szukaj wiadomości tego autora

"darek miauu" <t...@W...gazeta.pl> wrote in message
> Pozdrawiam, życząc wszystkim pogodnych świąt i choinki w pokoju, nawet gdy
> nikt na nią nie patrzy..

Ja swoja ubralam, rozebralam i wyrzucilam. Teraz rozgladam sie za inna. Na
tamta patrzylam dwa dni i uznalam,ze niestety, ale jest taka szkudna,ze z
nia dluzej nie wytrzymam.
Powiesilam kilka bombek na drutach od "pajakow" ( tak nazywam swiatla w
living roomie: to takie halogeny na sznurkach), upstrzylam wszystkie
roslinki ozdobkami - ale choinke bede musiala od nowa....

Merry Christmas, Darku! (wczuwaj sie;)

Kaska

KSUI
kwestionariusz uzytkowania Internetu