Therma Pro ECA

1. Data: 2002-07-08 21:26:09

Temat: Therma Pro ECA
Od: "loomp" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam do sprzedania Therme Pro
mieszanka Efedryny ( w formie roslinnej mahuang+aspiryny+kofeiny )
Opakowanie zawiera 120 kapsulek
Dawkuje sie do 2 kaps dziennie
Zaczynajac od polowy tej dawki

Zainteresowanych prosze o kontakt
l...@w...pl

Przepraszam za reklame ,ale mialem wrazenie ze
jest zainteresowanie tym produktem, a podawany wczesniej skle
nie dziala...

2. Data: 2002-07-09 08:25:10

Temat: Re: Therma Pro ECA
Od: <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> l...@w...pl
>
> Przepraszam za reklame ,ale mialem wrazenie ze
> jest zainteresowanie tym produktem, a podawany wczesniej skle
hasła pakernia i cyberpaker to tez taka reklama a reszta jak u ciebie:)))

skoro sprzedajesz to moze wiesz jak jest z legalnoscia efedryny??
chyba nie jest therma pro zarejestrowana jeszcze w polsce

3. Data: 2002-07-09 08:39:19

Od: "Haftowanie" <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> skoro sprzedajesz to moze wiesz jak jest z legalnoscia efedryny??
> chyba nie jest therma pro zarejestrowana jeszcze w polsce

Czysta efedryna jest w Polsce nielegalna jako prekursor. Nie wszystkie
jednak leki lub preparaty
zawierajace efedryne są w naszyk kraju nielegalne. Mozna to ujac w skrocie
tak: czysta efedryna jest nielegalna,
ale zmieszana legalna ;) Spojrzyj tez na posty wyzej "Efedryna, Kofeina,
Aspiryna ..."
Pawel

4. Data: 2002-07-09 10:28:11

Od: <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> tak: czysta efedryna jest nielegalna,
> ale zmieszana legalna ;) Spojrzyj tez na posty wyzej "Efedryna, Kofeina,

moje pytanko to była mała prowokacja :)))

a czy therma pro zawiera w sobie efedryne???
czy dobrze rozumiem ulotke ,ze 250mg extraktu ma huang to odpowiednik 20mg
efedryny a skoro tak to therma pro nie zawiera efedryny a wiec nie podchodzi
pod narkotyki

5. Data: 2002-07-09 10:36:52

Od: "iza" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
O efedrynie mozna poczytac tu:
http://hyperreal.info/drugs/go.to/art/565

i tu:
http://hyperreal.info/drugs/go.to/art/396

oraz w wielu innych miejscach, ale to tak na poczatek.

pozdrawiam wszystkich, Iza

6. Data: 2002-07-09 11:39:14

Od: "loomp" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> hasła pakernia i cyberpaker to tez taka reklama a reszta jak u
ciebie:)))

no tyle ze tamten sklep ,jak juz pisalem nei dziala :(

> skoro sprzedajesz to moze wiesz jak jest z legalnoscia efedryny??
> chyba nie jest therma pro zarejestrowana jeszcze w polsce

nie ,therma nei ma polskich atestow
( polskich nalepek itd , po prostu nikomu nie chce
sie uzerac z naszymi wspanialymi urzednikami itd.... )
Ale taki np Tussispect jest legalnie sprzedawany
bez recepty...
ECA to nie zabawka ,ale niektoryz demonizuja
te wszystkie "efekty uboczne "
Nie popadajmy w skrajnosci ,IMHO glupota jest
bawienie sie w alchemikow i robienie domowego ECA
,przeciez taki np Tussi ma rowniez inne skaldniki oprocz
efedryny nie mozna miec pewnosci jak organizm na nie zareaguje

Poza tym trudno jest dobrac te skladniki w takich proporcajch
zeby mialy optymalne dzialanie.Gotowe preparaty ECA maja o wiele dluzszy
czas dzialania nic takie domowe mieszanki...

Pozdrawiam
loomp

7. Data: 2002-07-09 15:04:01

Od: "Faber" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> bawienie sie w alchemikow i robienie domowego ECA
> ,przeciez taki np Tussi ma rowniez inne skaldniki oprocz
> efedryny nie mozna miec pewnosci jak organizm na nie zareaguje

I co należałoby podkreslić Tussipect zawiera efedrynę syntetyczną, a Therma
standaryzowany wyciąg roślinny. To jest plus dla Thermy. A poza tym cenowo
wcale nie wyglada to tak atrakcyjnie (wynalazki). Jeden z istotnych
składników Thermy jest nieosiagalny (pieprz cayenne) przynajmniej dla mnie.
Jeśli już musicie grzeszyć to róbcie to z głową. Organizm pozornie znosi
wszystko, ale do czasu.
pzdr
tade

8. Data: 2002-07-09 16:29:34

Od: "Looki" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

znajacy sie na rzeczy czlowiek powiedzial mi ze taki tussipect + 2 aspirynki
i troszke mocnej rozpuszczalnej kafki kopie lepiej niz amfa a i nie ma po
tym zjazdow :)))
czyzby dragdilernia na grupie ??? ;)

9. Data: 2002-07-12 13:02:25

Od: "loomp" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam

ponizej zamieszczam troche informacji zwiaznych ze stosowanie Thermy pro
mysle ze pare osob bedzie nimi zainteresowane

Co powinniscie wiedziec: nie brac Thermy przed snem bo mozecie nie zasnac,
tzn. miec klopoty ze snem, musicie przyjmowac wapn, witaminy,wazne jest zeby
nie mieszc witamin i Therma bo mozna sie slabo sie poczuc,(jezeli
przyjmujemy jakies witaminy to zrobmy 2 godzinna przerwe miedyz nimi i
therma pro) pij duzo wody bo jak wiadomo ECA to preparat po ktorym bedziesz
tracil duzo wody wiec nalezy ja solidnie uzupelniac. Nidy nie bierz ECA na
pusty zoladek! Przy cyklu eca mozna pic zielona herbate . Co do dawkowania
to rozpiski robie na podstawie moich obserwacji specyfiku i zachowan mego
orgaznimu w czasie cyklu. Jak wiadomo przy tym zwiazku moze nastapic caly
szereg skutkow ubocznych takich jak: pocenie, skoki cisnienia, zmiany
temperatury, czy nawet kolatanie serca!

Sugeruje zaczecie cyklu od 1 kapsulki i potem przejsice do 2 kapuslek (ew do
3 kapsulek na dzien pod warunkiem ze orgaznim spokojnie reaguje na te dawki)
Ja stosowalem to w nastepujacy sposob

pierwszy tydzien 1 kapsulka
przez nastepne 3 tygodnie 2 kapsulki

(pierwsza dawke przyjmowalem 30 min przed drugim sniadaniem
a nastepna okolo 17.00 przed treningiem albo przed posilkiem popoludniowym )
NIGDY NIE PRZEKRACZAJ DAWKI 3 KAPSULEK NA DOBE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Pamietaj ze zwiekszasz tylko wtedy kiedy orgaznim nic ci nie sygnalizuje.
Podczas przyjmowania ECA nie wolno stosowac zadnych glodowek itd,
wystarczy ze bedzicie sie dobrze ,regularnie odzywiac
jest to tak silny specyfik ze i tak spali tluszcz
Aha jeszcze jedno w czasie cyklu mozna zrobic 1-2dni przerwy aby organizm
odzwyczail sie od specyfiku, a po wznowieniu dzialal w 100%.

Chetnie odpowiem na wszystkie pytania

10. Data: 2002-07-12 14:25:16

Od: <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> 3 kapsulek na dzien pod warunkiem ze orgaznim spokojnie reaguje na te dawki)

ja zalecałbym zacząć od 2 X po pól a po 3-4 dniach wejsc na 2xpo jednej
to tylko chodzi o bezpieczenstwo ,gdyz róznie moze zareagowac organizm

> (pierwsza dawke przyjmowalem 30 min przed drugim sniadaniem
> a nastepna okolo 17.00 przed treningiem albo przed posilkiem popoludniowym )
> NIGDY NIE PRZEKRACZAJ DAWKI 3 KAPSULEK NA DOBE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

zostałbym przy dwoch jak zaleca producent

> [...]
> Aha jeszcze jedno w czasie cyklu mozna zrobic 1-2dni przerwy aby organizm
> odzwyczail sie od specyfiku, a po wznowieniu dzialal w 100%.

w przypadku wystapienia bólow głowy po zakonczeniu cyklu polecam duze ilosci
kawy przez 2-3 dni
bol glowy spowodowany jest naglym odstawieniem duzej ilosci kofeiny
w trakcie cyklu nie spozywajcie zadnego alkoholu!!!!!!!!!!!
cykl nie powinien byc dłuzszy niz 4-6 tygodni w tym min 5 dni przerwy
a i bardzo wazne nie bierzcie sie za eca w trakcie upalow jest to bardzo
niebezpieczne(przegrzani)
w razie wystapienia jakis problemów rozgryzcie szybko i polknijcie 2-3
aspiriny popijajac je duza iloscia wody no i oczywiscie nie bawcie sie w eca

i jeszcze jednauwaga w przypadku treningu aerobowego badzcie ostrozni gdyz
organizm nie zasygnalizuje wam zmeczenia a tomoze doprowadzic do tego ze
sie "zajedziecie na amen":))
2 cykle w roku w zupełnosci wystarczy

> Chetnie odpowiem na wszystkie pytania
> pozdrawiam

Kalkulator optymalny on-line
Czerwona chinska herbata
Ile można przytyć?
Pomocy!
Czy któraś z koleżanek stosowała Elancyl, itp.?