Thuja i jej szyszki

1. Data: 2003-07-06 16:40:12

Temat: Thuja i jej szyszki
Od: "Qba" <q...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Niektóre z moich Thui (a są to prawdopodobnie Thuja occidentalis "columna")
obrodziły w malutkie szyszki. Czy można je wykorzystać do rozsiewu kolejnych
egzemplarzy?? Jeśli tak to proszę o radę jak tego dokonać.

Strzałka

Qba

2. Data: 2003-07-07 07:41:09

Temat: Re: Thuja i jej szyszki
Od: w...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> obrodziły w malutkie szyszki. Czy można je wykorzystać do rozsiewu kolejnych
> egzemplarzy?? Jeśli tak to proszę o radę jak tego dokonać.

Na jesieni zebrać nasiona i na wiosnę je wysiać

3. Data: 2003-07-07 09:02:38

Od: "Paweł L." <l...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak tylko będą dojrzałe nasiona (przy potrząsaniu wysypują się z szyszek)
zbierz je i wysiej do skrzynek.
Trzymaj na parapecie w domu. Na wiosnę będziesz miał robotę z pikowaniem. Ja
w ten sposób zrobiłem 4 lata temu. Około 300 sztuk rośnie już drugi rok w
gruncie i mają się dobrze.
Pozdrawiam
Paweł L.

102 odmiany winorośli