Tiaaaa... to komu jeszcze pomnik?

1. Data: 2008-05-27 22:09:07

Temat: Tiaaaa... to komu jeszcze pomnik?
Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

http://wiadomosci.pl.msn.com/article.aspx?cp-documen
tid=8393456

"W Berlinie uroczyście odsłonięto pomnik upamiętniający tysiące
homoseksualistów prześladowanych i pomordowanych w hitlerowskich
Niemczech. Surowa z wyglądu, szara, betonowa płyta stanęła u wejścia
do parku Tiergarten, naprzeciwko Pomnika Pomordowanych Żydów Europy.

Na uroczystość w centrum stolicy przybyło około 400 gości, w tym
przedstawiciele rządu, parlamentu władz miasta oraz organizacji gejów
i lesbijek. Główne honory czynili sekretarz stanu w Urzędzie
Kanclerskim Bernd Neumann oraz burmistrz Berlina, Klaus Wowereit.

Pomnik, pośrodku którego znajduje się niewielki ekran, na którym
zwiedzający mogą obejrzeć czarno-biały film przedstawiający całującą
się, homoseksualną parę, sąsiaduje z podobnymi z wyglądu, ale
mniejszymi rozmiarem stelami, upamiętniającymi pomordowanych Żydów.

Niemiecki rząd zaaprobował budowę pomnika w grudniu 2003 roku,
przeznaczając na ten cel 600 tysięcy euro. Projektem zajęli się
urodzony w Danii Michael Elmgreen oraz Norweg, Ingar Dragset.

Nawiązanie do pomnika ofiar Holokaustu ma podkreślać podobieństwo
doświadczeń i cierpień doznanych przez obie grupy ofiar
narodowosocjalistycznej dyktatury, a uzupełnienie filmowe -
odrębność.

"Jesteśmy tacy sami. Ale jednocześnie inni" - wyjaśniają artyści swoje
przesłanie.

Autorem zdjęć do filmu jest fotograf Robby Mueller, a reżyserem -
Duńczyk Thomas Vinterberg. Scena z całującymi się mężczyznami została
zarejestrowana w miejscu, gdzie stanął pomnik.

Nazistowskie Niemcy traktowały homoseksualizm jako chorobę zagrażającą
ich rasie. Ponad 50 tysięcy gejów uznano w tym czasie za
kryminalistów. Od 10 do 15 tysięcy z nich trafiło do obozów
koncentracyjnych. Przeżyło niewielu."

Jakoś nie ma pomnika milionów Cyganów czy innych mniejszości
narodowych, Niemców "nieprawomyślnych" wobec nazistów, albo choćby
lesbijek...

Ha, a czemu nie ma pomnika pomordowanych lesbijek? - ano, dlatego, że
akurat one miały możność się ukryć pośród innych kobiet, zgadzając się
na rolę królic, podlegających planowym zapłodnieniom (rodzić wszak
mogły) dla dobra Rzeszy podczas szeroko zakrojonej akcji polegającej
właśnie na tym (nazwa akcji mi uciekła, może ktoś wie?).

Sporo ciekawego o homoseksualizmie w nazistowskich Niemczech można
poczytać tu - ale nie cytuję, bo długie: http://psr.racjonalista.pl/kk.php/s,4902
No, podsuwam tę lekturę, bo nie toleruję eliminacji fizycznej,
przemocy ani metod stosowanych przez nazistów, choć mój stosunek do
zjawiska homoseksualizmu raczej już znacie.
Naprawdę warto przeczytać artykuł pod linkiem.

2. Data: 2008-05-27 22:22:49

Temat: Re: Tiaaaa... to komu jeszcze pomnik?
Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 27 Maj, 23:09, i...@g...pl wrote:

> na rolę królic, podlegających planowym zapłodnieniom (rodzić wszak
> mogły) dla dobra Rzeszy podczas szeroko zakrojonej akcji polegającej
> właśnie na tym (nazwa akcji mi uciekła, może ktoś wie?).

O, już wiem: Lebensborn - tajna organizacja "rozpłodowa" mająca na
celu uzyskanie pokolenia Niemców czystych rasowo.

3. Data: 2008-05-28 08:29:19

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

<i...@g...pl> wrote in message
f.googlegroups.com...
http://wiadomosci.pl.msn.com/article.aspx?cp-documen
tid=8393456

Tez mnie dziwi to eksponowanie homoseksualizmu.
Po co?
Moze to jakies podwaliny ideologiczne nowej Europy?

Pod tekstem ktory podalas sa slowa Himmlera o homoseks. a
pod nimi komentarz autorki -
"Czy dzisiaj wiele osób nie myśli podobnie?"
:)
Takie szukanie wroga na sile. Cos jak nazisci tylko z drugiej strony
barykady.

---
Wlasnie - pomnika cyganow - brak.
---

Badzo ciekawy tekst o genezie nazizmu tez tutaj:
http://pl.wikipedia.org/wiki/Nazizm

Duch

4. Data: 2008-05-28 08:42:31

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie zacytowałeś wypowiedzi Himmlera, na którą się powołałeś...
więc ja to zrobię.

<... W roku 1937 Himmler powiedział w swoim przemówieniu: "Niektórzy
homoseksualiści uważają, że to co oni robią jest ich prywatnym życiem. Lecz
życie seksualne nie jest już prywatną sprawą, ponieważ dotyczy przeżycia
narodu. To jest różnica między zawładnięciem świata a samozniszczeniem.
Naród z dużą ilością dzieci może zawładnąć światem. Naród czysty rasowo z
niewielką ilością dzieci stoi już jedną nogą w grobie, za pięćdziesiąt lub
sto lat nie będzie już istniał. Dlatego też wszyscy musimy zrozumieć, że nie
możemy tej chorobie (homoseksualizmowi) pozwolić rozwijać się w Niemczech i
musimy ją zwalczać... To jest bardzo ważne, abyśmy ich (homoseksualistów)
wytępili, nie z zemsty, ale z konieczności życiowej'. ...>

--
CB

5. Data: 2008-05-28 08:47:52

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

BTW cyganów.

<...- Można odnieść wrażenie, że centrum Berlina przekształca się w jedno
wielkie miejsce pamięci ofiar nazistowskich Niemiec - mówi Hajo Funke,
politolog z Wolnego Uniwersytetu w Berlinie. Nieopodal nowego monumentu
powstaje pomnik upamiętniający ludobójcze praktyki III Rzeszy wobec Romów.
Będzie gotów za kilka miesięcy. Kilka kroków dalej dwa rosyjskie czołgi z
czasów II wojny światowej strzegą wejścia do miejsca pamięci żołnierzy Armii
Czerwonej poległych w czasie ataku na stolicę Niemiec. Niedaleko napotkać
można dwie pionowo ustawione stalowe płyty upamiętniające ofiary eutanazji.
Jest i miejsce pamięci pomordowanych przez nazistów osób psychicznie
chorych...>

6. Data: 2008-05-28 11:54:09

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

<...Cywilizacja śmierci chce zniszczyć czystość serca. Jedną z metod tego
działania jest celowe podważanie wartości tej postawy człowieka, którą
określamy cnotą czystości. Jest to zjawisko szczególnie groźne, gdy celem
ataku stają się wrażliwe sumienia dzieci i młodzieży. Cywilizacja, która w
ten sposób rani lub nawet zabija prawidłową relację człowieka do człowieka,
jest cywilizacją śmierci, bo człowiek nie może żyć bez prawdziwej
miłości...>

<...To, co w promocji "kultury gejowskiej" jest najbardziej niepokojące, to
fakt, że promocja tego środowiska jest jednym z elementów promocji
cywilizacji śmierci. Cywilizacja ta aktywnie popiera zabijanie ludzi
niewinnych (aborcja, eutanazja), a jednocześnie broni prawa do życia tych,
którzy zabijają (mordercy, terroryści), a także przywilejów tych, którzy
tworzą pary niezdolne do przekazywania życia. W konsekwencji cywilizacja ta
nie ma przyszłości, podobnie jak nie mają przyszłości bezpłodne pary
homoseksualistów, których cywilizacja śmierci promuje i którzy coraz
częściej pokazują się na ulicach naszych miast po to, by szukać swoich
następców...>

<... bądźcie solidarni z życiem. Wołanie to kieruję do [...] wszystkich
ludzi, nikogo nie wyłączając. [...] <naród, który zabija własne dzieci,
staje się narodem bez przyszłości>. [...] ja pragnę dla /mojego narodu/
przyszłości, wspaniałej przyszłości. POTRZEBNA JEST PRZETO POWSZECHNA
MOBILIZACJA SUMIEŃ I WSPÓLNY WYSIŁEK ETYCZNY, ABY WPROWADZIĆ
W CZYN WIELKĄ STRATEGIĘ OBRONY ŻYCIA. DZISIAJ ŚWIAT STAŁ SIĘ
ARENĄ BITWY O ŻYCIE. TRWA WALKA MIĘDZY CYWILIZACJĄ ŻYCIA
A CYWILIZACJĄ ŚMIERCI. Dlatego tak ważne jest budowanie <kultury życia>:
tworzenie dzieł i wzorców kulturowych, które będą podkreślały wielkość
i godność ludzkiego życia [...] tworzenie środowisk wcielających w praktykę
codziennego życia miłość miłosierną, którą Bóg obdarza każdego człowieka...>

<...Uczciwy człowiek nie może patrzeć obojętnie na zło i krzywdę grożącą
niewinnemu i bezbronnemu człowiekowi!
Trzeba bronić nasze myślenie, nasze sumienia i nasz naród przed cywilizacją
śmierci! [...]
Beztroski nihilizm moralny nie jest w stanie stworzyć trwałych podstaw
sprawiedliwego współżycia między ludźmi. Wśród priorytetów moralnych jest
prawo do wolności i życia, którego gwarantem najwyższym jest sam Bóg...>

<...Naszym obowiązkiem jest bronić i rozwijać pozostawione przez naszych
przodków wartości...>

Cytaty pochodzą z róznych źródeł, których wspólnym mienownikiem jest
"głoszenie Ewangelii miłości i życia światu dotkniętemu cywilizacją egoizmu
i śmierci".

--
CB

7. Data: 2008-05-28 17:07:44

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Duch pisze:

> Takie szukanie wroga na sile. Cos jak nazisci tylko z drugiej strony
> barykady.

Jesteś prymitywny.

8. Data: 2008-05-29 17:17:23

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <i...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]

>Jakoś nie ma pomnika milionów Cyganów czy innych mniejszości
>narodowych, Niemców "nieprawomyślnych" wobec nazistów, albo choćby

Moze dla Niemcow Cyganie i Zydzi to to samo? Jesli chodzi o lesbijki to one
sa homoseksualistkami przeciez.

9. Data: 2008-05-29 18:14:17

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

wiadomościnews:d242bc1d-a1fe-4d5e-89d7-9a74aaaf2290@
y21g2000hsf.googlegroups.com...http://wiadomosci.pl.
msn.com/article.aspx?cp-documentid=8393456

> Moze dla Niemcow Cyganie i Zydzi to to samo? Jesli chodzi o lesbijki to one
> sa homoseksualistkami przeciez.

Co do Żydów - to sam Hitler był pół-Żydem, więc miał zapewne z tego
powodu "szczególnie czuły" stosunek do tychże...
Z lesbijkami było u nazistów trochę inaczej, niż z pederastami -
przypominam link, zajrzyj, warto: http://psr.racjonalista.pl/kk.php/s,4902

10. Data: 2008-05-29 18:28:10

Od: "i...@g...pl" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

i...@g...pl pisze:
> [...]
> powodu "szczególnie czuły" stosunek do tychże...
> Z lesbijkami było u nazistów trochę inaczej, niż z pederastami -

Mój syn jest pederastą, więc mogę się na ten temat naprawdę
wypowiedzieć. Nie pomogły nawet kary cielesne, żeby wybić to chłystkowi
z głowy.

"Duma wariata"
kto z was przyjąłby do pracy osobę leczoną psychiatrycznie?
racja rządzi
Dieta na depresje?
PIERWSZY RAZ...