To co z tym spotkaniem?

1. Data: 2005-08-31 21:27:34

Temat: To co z tym spotkaniem?
Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

All się wycofał, a temat spotkania leży odłogiem i kwiczy [to chyba nie
odłogiem, ale w błocie ;))] - będzie 8, czy nie?

Flyer

2. Data: 2005-08-31 21:42:49

Temat: Re: To co z tym spotkaniem?
Od: "niezbecki" <s...@p...acn.wawa> szukaj wiadomości tego autora

> All się wycofał, a temat spotkania leży odłogiem i kwiczy [to chyba nie
> odłogiem, ale w błocie ;))] - będzie 8, czy nie?

All się wycofał, to jak najbardziej może być :D

Ale czy to mógłby być 6.09 (wtorek)? (Bo elgarek będzie wtedy w Warszawie :)

Paff
--
"Boże, powiedziałeś nam, że ziemia od Eufratu po Nil jest nasza, dlatego tu
przyszliśmy."

3. Data: 2005-09-01 05:09:35

Od: "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "niezbecki" <s...@p...acn.wawa> napisał w wiadomości

> All się wycofał, to jak najbardziej może być :D
>
> Ale czy to mógłby być 6.09 (wtorek)? (Bo elgarek będzie wtedy w Warszawie
> :)

Jak dla mnie, możemy zrobić spotkanie bezAllowe dwa dni wcześniej :)))

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

4. Data: 2005-09-01 05:23:15

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

niezbecki; <43162014$0$6497$f69f905@mamut2.aster.pl> :

> Użytkownik "Flyer" <f...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
>
> All się wycofał, to jak najbardziej może być :D
>
> Ale czy to mógłby być 6.09 (wtorek)? (Bo elgarek będzie wtedy w Warszawie :)

TTTTooooo ssssttttrrraaaaszszzzznnnneee - nie będę mógł się upić ;) -
ale niech będzie - to nawet ciekawe doświadczenie. ;)

Flyer

5. Data: 2005-09-01 06:42:10

Od: "... z Gormenghast" <a...@p...not.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Flyer" w news:df57cf$ff2$1@atlantis.news.tpi.pl...
/.../

> All się wycofał, a temat spotkania leży odłogiem i kwiczy [to chyba nie
> odłogiem, ale w błocie ;))] - będzie 8, czy nie?

Nie, nie :). All się nie wycofał. Jego tam nigdy nie było inaczej
jak z prawdopodobieństwem 0,2 - 0,3.
A prawdopodobieństwo, jak niektórym wiadomo, na pstrym koniu jeździ,
więc niech się rogate dziecko cieszy, że "będzie bezAllowo" :))))

> Flyer

A ja podtrzymuję wolę wypicia piwa zarówno ze znanym smakoszem
- niejakim Flyerem ;)), jak i znanym uprawiaczem warzyw i bigosu,
niejakim PD... o ile nie zdziecinnieją w międzyczasie ze starości,
bądź nadmiaru wrażeń :)))). Zmuszać na pewno nie będę.

pozdry
All
ps. to spotkanie niech się dzieje wedle własnych losów - nic mi do niego
i opuszczam temat :).
Mógłbym też powiedzieć "nie lekajcie się" ale mnie zaraz ktoś za profanację
prześwięci, więc nie powiem. To by było tak, jak z Nieznalską....

6. Data: 2005-09-01 06:51:26

Od: "niezbecki" <s...@p...acn.wawa> szukaj wiadomości tego autora

> TTTTooooo ssssttttrrraaaaszszzzznnnneee - nie będę mógł się upić ;) -
> ale niech będzie - to nawet ciekawe doświadczenie. ;)

A może w ogóle zróbmy spocik bezalkoholowy? :)

Paff

7. Data: 2005-09-01 08:00:08

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> TTTTooooo ssssttttrrraaaaszszzzznnnneee - nie będę mógł się upić ;) -
> ale niech będzie - to nawet ciekawe doświadczenie. ;)

Deklaracja, deklaracją - ale dla pewności wsadzę Cię po imprezie na kajak, w
celu kontroli trzeźwości :)

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

8. Data: 2005-09-01 09:00:33

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

.. z Gormenghast; <d...@g...h1676781c.invalid> :

> "Flyer" w news:df57cf$ff2$1@atlantis.news.tpi.pl...
> /.../

> Nie, nie :). All się nie wycofał. Jego tam nigdy nie było inaczej
> jak z prawdopodobieństwem 0,2 - 0,3.

Się wycofał - nie to żebym Ciebie atakował - tak jest prościej i
efektywniej. ;)

Flyer

9. Data: 2005-09-01 09:00:36

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

niezbecki; <4316a0a5$0$6497$f69f905@mamut2.aster.pl> :

> Użytkownik "Flyer" <f...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> A może w ogóle zróbmy spocik bezalkoholowy? :)

Nie no, jedno piwo dla dodania animuszu i odwagi musi być - ostatecznie
mogę przynieść w butelce po Coli Light - to nie mój patent, ale
sprawdzony. ;)))

Flyer

10. Data: 2005-09-01 09:00:39

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przemysław Dębski; <df6cef$op9$1@inews.gazeta.pl> :

> Użytkownik "Flyer" <f...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Deklaracja, deklaracją - ale dla pewności wsadzę Cię po imprezie na kajak, w
> celu kontroli trzeźwości :)

Ja już mogę wsiadać do swojego dmuchanego - tak przez te kobity chudnę,
że w miesiąc prawie 10 kg zgubiłem [robotę mam fizyczną, to i kalorie
spalam, a zmieniłem nawyki żywieniowe] - jeszcze 5 kg i muszę wrócić do
tłustego smarowanka i jedzonka. ;) To zabawne - gdybym nie był starym
dysocjantem, to albo robiłbym za anorektyka usprawiedliwiającego swoje
chudnięcie chęcią utrzymania linii kajaka nad wodą [wyporność 100 kg]
;), albo wpadłbym w histerię i szukał raka, albo byłbym 100% depresantem
- a tak jest fajnie - umysł swoje, emocje i ciało swoje - nie ma to jak
totalny irracjonalizm.;)

Flyer

witam czytelników
Kodowanie
oscar has changed the chat topic to "ostatni tydzien zycia jak go wykozystac ?
Odczytanie kodu weksla MMPI
Re: utonę w bałaganie