To co z tym spotkaniem?

21. Data: 2005-09-01 20:23:48

Temat: Re: To co z tym spotkaniem?
Od: "niezbecki" <s...@p...acn.wawa> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
news:df7mhj$k0j$1@inews.gazeta.pl...
> Użytkownik "niezbecki" <s...@p...acn.wawa> napisał w wiadomości

> ... wieczory są coraz chłodniejsze :)

Delikacik :)

> A byłeś tam kiedyś ? Bo w menu na swojej stronce mają tylko fajkę wodną i
> potrawy ponazywane w języku allaha. Może chociaż jakiś soczek pomarańczowy
> mozna tam dostać ... lub coś podobnego ? :))

Pewnie można, skoro nie można dostać kawy po turecku - musi być jakaś
rekompensata soczkowa :)

Byłem, ale w niedzielę, było cicho i spokojnie. W tygodniu może być tłumniej
i głośniej.

Ale, ale, są dwie sale, w tym jedna na dole, pustsza pewnie. I można się
położyć, kanapowo, a i na materacyk miejsce się znajdzie :D

Paff

22. Data: 2005-09-01 21:03:12

Od: "Amnesiak" <a...@T...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "niezbecki" <s...@p...acn.wawa> napisał w
wiadomości news:43174ad8$0$6507$f69f905@mamut2.aster.pl...

> E tam, chodźmy do Lola póki ładna pogoda :)

Taa... A potem zimno się komuś zrobi i integrujący marsz
przez Pole... w poszukiwaniu miejsc :))))).

Amnez

23. Data: 2005-09-01 21:07:14

Od: "Amnesiak" <a...@T...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

24. Data: 2005-09-02 05:27:27

Od: "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ale, ale, są dwie sale, w tym jedna na dole, pustsza pewnie. I można się
> położyć, kanapowo, a i na materacyk miejsce się znajdzie :D

To zbyt piękne, by mogło być prawdą :)
A poważnie. W Janie Chrzcicielu było tak jakoś ... bardzo swojsko. Ale się
nie upieram.
Czyli na razie mamy dwie propozycje:
- katedra
- przybytek sułtana
:)

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

25. Data: 2005-09-02 05:49:16

Od: "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jbaskab" <j...@o...pl> napisał w wiadomości

> jeżelibyście zrobili faktycznie to spotkanie we wtorek - mi również by
> pasowało

Jeśli faktycznie miałabyś przyjechać - to wtorek również mi by pasował :)

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

26. Data: 2005-09-02 07:54:02

Od: "jbaskab" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

PN

>Ale jednak to również miałem na myśli ;). No ale ok, nie będę obstawał, bo
>być może byłoby to już zbyt traumatyczne przeżycie.
>Aha, elgarka chyba jednak raczej nie będzie wtedy w Warszawie. Nagła zmiana
>okoliczności.

jeżeli "chyba jednak raczej" to pewno na pewno?;)
no to niefajnie:(

Aska

archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

27. Data: 2005-09-02 08:03:43

Od: "jbaskab" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

PD

>Jeśli faktycznie miałabyś przyjechać - to wtorek również mi by pasował :)
>
>Na post po zbóju zaprosił
>P.D.

Jakby było w Lolku, to ja bym faktycznie nawet nie musiała przyjeżdzać;)
przyszłabym;)

28. Data: 2005-09-02 08:15:41

Od: "niezbecki" <s...@p...acn.wawa> szukaj wiadomości tego autora

> PN

> jeżeli "chyba jednak raczej" to pewno na pewno?;)
> no to niefajnie:(

nie, chyba jednak raczej będzie :)

p.

29. Data: 2005-09-02 08:20:04

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jakby było w Lolku, to ja bym faktycznie nawet nie musiała przyjeżdzać;)
> przyszłabym;)

Jednakże trzeba wziąc pod uwagę, iż w takim wypadku droga powrotna również
odbędzie się na nogach. Co jest sporym utrudnieniem, jesli deklaracje o
abstynencji potraktować z lekkim przymrużeniem oka :)

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

30. Data: 2005-09-02 21:13:07

Od: "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

A tak przy okazji ... Pier herbu B. wspominał coś niedawno o kwestii
finansowania hostingu psphome. Jakby ktoś chciał .... niewyłączając mnie -
możeby zainwestować conieco przy okazji ?

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

witam czytelników
Kodowanie
oscar has changed the chat topic to "ostatni tydzien zycia jak go wykozystac ?
Odczytanie kodu weksla MMPI
Re: utonę w bałaganie