To ja tylko...;)

1. Data: 2007-06-18 12:45:21

Temat: To ja tylko...;)
Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

...się pożegnam. Doszedłem do wniosku, ze nic tu po mnie. Mam inne
rzeczy na głowie

Kolegom lekarzom życzę wytrwałości i mocnych nerwów. Jurkowi i innym
życzę, żeby zmądrzeli, a jeśli na to już za późno, to żeby pękli z
nadmiaru smalcu w jakimś odludnym miejscu ;)
Pozostałym życzę z całego serca, żeby lekarze traktowali ich tak, jak
oni ich traktują.

Najlepszego,

m.
Marek Bieniek (mbieniek na epic pl)
/Wilder Penfield/

2. Data: 2007-06-18 13:09:25

Temat: Re: To ja tylko...;)
Od: BBjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marek Bieniek pisze:
> ...się pożegnam. Doszedłem do wniosku, ze nic tu po mnie. Mam inne
> rzeczy na głowie

Szkoda, że sobie idziesz. Pomogłeś nieraz wielu.
Dziękuję, że byłeś tu dobrych kilka lat, zaglądałam nieraz z doskoku i
wiem, że na Ciebie i na Twoich kolegów po fachu można zawsze było liczyć.

> Jurkowi i innym
> życzę, żeby zmądrzeli, a jeśli na to już za późno, to żeby pękli z
> nadmiaru smalcu w jakimś odludnym miejscu ;)

byle w całkiem odludnym!
Ale kto teraz będzie ostrzegał nowych ludzi przed tymi ich sekciarskimi
praktykami? Przygotowałeś chociaż następcę?
--
Basia
http://bajarka.fotolog.pl/

3. Data: 2007-06-18 13:28:31

Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2007-06-18 14:45 Marek Bieniek pięknie wystukał/a:
> [...]
> nadmiaru smalcu w jakimś odludnym miejscu ;)
> Pozostałym życzę z całego serca, żeby lekarze traktowali ich tak, jak

Ojejku! Co to za fochy?
Można trolli do KF-a wrzucić i nie czytać, nie przejmować się.
To jest usenet, a nie real.

--
animka

4. Data: 2007-06-18 14:17:59

Od: "Cancer" <o...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marek Bieniek
> [...]
> nadmiaru smalcu w jakimś odludnym miejscu ;)
> Pozostałym życzę z całego serca, żeby lekarze traktowali ich tak, jak

E no Marek daj spokój przemyśl to jeszcze.
Nie było tu bardziej rzeczowych medycznych odpowiedzi jak twoje.
Świetnie rozumiemy, ze możesz mieć teraz inne rzeczy na głowie ale żeby sie
od razu żegnać na wieki.
Daj sobie przerwę i wracaj do nas _))))

Pozdrawiam serdecznie
Cancer

5. Data: 2007-06-18 14:18:38

Od: "Jeff" <j...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marek Bieniek napisal:

> [...]

> nadmiaru smalcu w jakimś odludnym miejscu ;)
> Pozostałym życzę z całego serca, żeby lekarze traktowali ich tak, jak

No....szkoda.....ale ja, naprawde sie nie dziwie, zwlaszcza po tych ostatnich na
tej grupie postach.

> Najlepszego,

Najlepszego zycze, ale nie mysle, ze bedziesz mial z tym kiedykolwiek problemy:)

Serdecznie pozdrawiam

6. Data: 2007-06-18 14:19:02

Od: "Krzysztof (Suzuki Kokushu)" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marek Bieniek napisał(-a):
> ...się pożegnam. Doszedłem do wniosku, ze nic tu po mnie. Mam inne
> rzeczy na głowie

Trzymaj się Marek! Też mam coraz mniej czasu, więc Cię trochę rozumiem.

--
Krzysiek, EBP
Piekło to znieruchomiała teraźniejszość.

7. Data: 2007-06-18 15:07:31

Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "BBjk" <b...@q...pl> napisał w wiadomości

> byle w całkiem odludnym!
> Ale kto teraz będzie ostrzegał nowych ludzi przed tymi ich sekciarskimi
> praktykami? Przygotowałeś chociaż następcę?
> --
Ludzie są sto razy mądrzejsi niż Wam się wydaje!!! Żaden "krąg następców" M.
B. nic nie wskóra na mądrość ludzi!!!
Pozdrawiam Jurek m.

8. Data: 2007-06-18 15:39:44

Od: Marek <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mon, 18 Jun 2007 14:45:21 +0200, na pl.sci.medycyna, Marek Bieniek
napisał(a):

> ...się pożegnam. Doszedłem do wniosku, ze nic tu po mnie. Mam inne
> rzeczy na głowie
... Szkoda. Rzadko to zaglądam, ale zdążyłem zauważyć, że potrafisz sie
zainteresować drugim człowiekiem. A taki stosunek do potencjalnego pacjenta
/ w tym wirtualnego/ stanowi o wartości lekarza.

Mam nadzieję, że się nie żegnam.
Pozdrawiam, Marek

9. Data: 2007-06-18 16:12:45

Od: "regen" <r...@-...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ...się pożegnam. Doszedłem do wniosku, ze nic tu po mnie. Mam inne
> rzeczy na głowie
>
> Kolegom lekarzom życzę wytrwałości i mocnych nerwów.

:) Trzymaj się Marku , odpocznij chwilę ( najlepiej nad ciepłymi morzami) i
wracaj na listę oświecać innych .

Pozdrawiam
regen

10. Data: 2007-06-18 19:26:43

Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jurek" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "BBjk" <b...@q...pl> napisał w wiadomości

Następcy Marka Bieńka są zupełnie zbyteczni, ponieważ lekarze w całej Polsce
pokazują co potrafią. Nie chodzi mi o ich strajki i żądania, nie odnoszę się
do tego. Chodzi tylko i wyłącznie o pseudo leczenie, walkę z objawami
choroby. Dobre imię Służby Zdrowia zapisują sobie lekarze reanimując
chorych, operując, "walcząc" z ofiarami wypadków. Chwała im za to! Ale znam
osoby, które chorowały na chorobę Buergera, mają obciętą nogę, są na DO, i
mówią, żebym wiedział o żywieniu optymalnym wcześniej, miałbym obie nogi,
ale i tak się cieszę, bo jestem zdrowy...
Pozdrawiam Jurek M.

okropne bóle stawów kolanowych help..
Crohn?
Cikawostka.... Kolega z grupy elektronika sławny....:).
elektroradiologia zaocznie?
Nadcisnienie podczas karmienia piersia