To już rewolucja

1. Data: 2014-06-25 01:03:17

Temat: To już rewolucja
Od: Rewolucja <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Przeciwko inkwizycji protestuje już 30 teatrów, środowska artystyczne, spektakl
golgota będzie pokazywany za darmo w teatrach, w parkach i placach odczyty
scenariusza . Polska ruszyła przeciwko inkwyzcji NARESZCIE.

W teatrach, parkach i na placach
W proteście przeciw odwołaniu pokazów spektaklu "Golgota Picnic" Rodrigo Garcíi na
poznańskim Malta Festival, w teatrach w całym kraju odbędą się pokazy filmowej wersji
przedstawienia, a na placach i w parkach - czytania scenariusza spektaklu.

"Kultura musi być chroniona przed cenzurą, ignorancją i przemocą z taką samą siłą, z
jaką broni się ojczyzny przed zniewoleniem"

http://www.polityka.pl/tygodnikpolityka/kultura/1584
113,1,protest-w-obronie-spektaklu-golgota-picnic.rea

Muzyk stwier-dził: "Nie wie-rzę już w pań-stwo, nie wie-rzę już w ko-ściół, nie
wie-rzę już w to mia-sto, nie wie-rzę już w tę wol-ność, nie wie-rzę już w tę
de-mo-kra-cję, nie wie-rzę już w was. Nie wie-rzę, bo tego nie ma, to nie ist-nie-je.
Nie ma sensu się dłu-żej oszu-ki-wać. Pro-szę mnie już w to nigdy nie mie-szać. Ja
spier... stąd. Ja się od tego odłą-czam. Wy-pi-su-ję. Hun-wej-bii-ni wszyst-kich
kra-jów łącz-cie się. Czar-na ko-mu-na wró-ci-ła. Precz z ko-mu-ną!!!!!!!!"

http://m.onet.pl/rozrywka/muzyka/newsy,g9c83