To kto ma tego boota?

1. Data: 2003-02-14 13:08:31

Temat: To kto ma tego boota?
Od: a...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Powitanie poprawilam i uzupelnilam. Macie racje, ze recznie to sie nie da,
chyba ze po lebkach i od przypadku do przypadku. Czy jest tu ktos, kto ma
potrzebne oprogramowanie i by sie podjal?
A czy to pomoze w ograniczeniu postow na tematy "dyzurne" - to juz inna sprawa.
Poczekamy, zobaczymy.

Aktualnie tekst wyglada tak:

Witamy w grupie pl.rec.kuchnia – najsympatyczniejszej i najsmaczniejszej grupie

internetowej!
Grupa posiada swoja strone internetowa: http://www.kuchenna.host.sk , której
autorka i gospodynia jest Bozenka z Wilna. Tam dowiesz sie wszystkiego, co
najwazniejsze o historii grupy, poznasz grupowe przepisy, mozesz obejrzec ga(r)
lerie, a takze wskazówki, czego nie nalezy czynic, bo wzbudza powszechna
niechec, a za co moze nawet spotkac lincz :).
Zanim zapytasz o przepis na: kurczaka KFC, pizze (szczególnie jak w Pizza Hut),
gofry, tiramisu, golonke, zeberka, bogracz, biszkopt, murzynek, racuchy
(chociaz racuchy to calkiem inna historia...), koniecznie zajrzyj na strone:
http://groups.google.com/groups?q=pl.rec.kuchnia
Tam znajdziesz wszystko, czego Ci potrzeba, a nawet wiecej!
Oto metryka naszej grupy, ktora zawdzieczamy Magdalenie Bassett:
pl.rec.kuchnia - Uroki kuchni i rozkosze podniebienia - Grupa niemoderowana.
Bedziemy rozmawiac jak sobie mozna zrobic cos ciekawego do jedzenia i picia, co
jest godne polecenia a co nie, gdzie mozna zjesc dobrze (restauracje, bary,
fast foody, itp.), gdzie lepiej nie wchodzic zeby nie skonczyc na toksykologii.
Nie bedziemy gadac o "dupie marynie". Grupa bedzie dla tych których bedzie to
interesowac, niekoniecznie szefów kuchni.... Podobnych grup nie ma...
W grupie zabronione jest przesyłanie spamów i jakichkolwiek ogłoszen nie
zwiazanych scisle z tematyka grupy.

Niepowtarzalna atmosfera jest atutem grupy, którego nie zastapia Ci wszystkie
ksiazki kucharskie swiata!
Pozdrawiamy i zyczymy smacznego!

Pozdrawiam,
AniaR - PO NW prk :)))

1. Data: 2003-02-14 14:18:43

Temat: Re: To kto ma tego boota?
Od: "Art(Gruby)" <Art[Gruby]@icbleu.org> szukaj wiadomości tego autora

a...@p...onet.pl wrote:

> [...]
>zwiazanych scisle z tematyka grupy.
>
>Niepowtarzalna atmosfera jest atutem grupy, kt?rego nie zastapia Ci wszystkie

Pieknie tylko zgub polskie literki...
;-)))

Art(Gruby)
Abyssus abyssum invocat.

1. Data: 2003-02-14 14:38:43

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Art(Gruby)" wrote:

> (...)
> Pieknie tylko zgub polskie literki...
> ;-)))

Z tego, co ja sie na tym nie znam, to potrzebny jest bot, nie boot.

Krycha skojarzeniowa, z lodzia podwodna przed oczyma

1. Data: 2003-02-14 16:25:06

Od: "Art(Gruby)" <j...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 14 Feb 2003 15:38:43 +0100, Krystyna Chiger <k...@p...pl>
wrote:

>Z tego, co ja sie na tym nie znam, to potrzebny jest bot, nie boot.
>
>Krycha skojarzeniowa, z lodzia podwodna przed oczyma

Taaaa, jak wstawie bota to dostane boota stad....;-))))

Art(Gruby).

Abyssus abyssum invocat.

1. Data: 2003-02-14 18:56:26

Od: "Bozenka" <b...@s...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Taaaa, jak wstawie bota to dostane boota stad....;-))))
> Art(Gruby).

Arciku, ale Ty przeciez masz glowe do takich rzeczy? No nie?

Bozenka z Wilna bez glowy... do takich rzeczy. ;o)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
ICQ 81838200 http://bozena.host.sk
www i FAQ grupy: http://kuchenna.host.sk/
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

1. Data: 2003-02-14 19:25:25

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 14 Feb 2003 16:25:06 GMT, "Art(Gruby)" <j...@p...net>
wrote:

>Taaaa, jak wstawie bota to dostane boota stad....;-))))
>

>Art(Gruby).
>
>Abyssus abyssum invocat.

a dlaczego. robotowanie zakazane tu? pod grozba zmywania przez 10
lat w parszywej knjapie?

Pierz
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2003-02-14 19:51:09

Od: "Ewa \(siostra Ani\) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

"Art(Gruby)" <j...@p...net> a écrit dans le message de news:
s...@4...com...

> Taaaa, jak wstawie bota to dostane boota stad....;-))))

Buta, mon cher, buta....

Ewcia,
rozochocona

--
Niesz !

1. Data: 2003-02-14 20:43:58

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>Buta, mon cher, buta....
>
>Ewcia,
>rozochocona

po naszemu jednak bedzie boot...jeszcze moze byc bootie ;)))))

Pierz, tez
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2003-02-14 21:18:08

Od: "Art(Gruby)" <j...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 14 Feb 2003 19:56:26 +0100, "Bozenka"
<b...@s...pw.edu.pl> wrote:

>Arciku, ale Ty przeciez masz glowe do takich rzeczy? No nie?
>
>Bozenka z Wilna bez glowy... do takich rzeczy. ;o)

LOL
Sie kompinuje...;-))) jak kon pod gore...;-)))

Art(Gruby).

Abyssus abyssum invocat.

1. Data: 2003-02-14 21:58:36

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>Postawiony...
>Bedzie sie pojawial con trzy dni chyba ze ktos chce czesciej...lub
>rzadziej...
>;-)))
>Art(Gruby).
>
>Abyssus abyssum invocat.

jestem PELNA podziwu, klaniam sie w pas i podziwiam ;))

Pierz, kobieta
K.T. - starannie opakowana

miodownik z kremem
Re: miodownik z kremem