To mój ostatni post!

1. Data: 2008-02-22 17:43:40

Temat: To mój ostatni post!
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Posunęliście się za daleko! Nie pozwolę, aby ktoś groził mnie i moim
bliskim! Niniejszym oznajmiam, że już nigdy nic nie napiszę. Jeśli pojawią
jakieś posty od osoby z nickiem Panslavista, to pamiętajcie, że będą to
podszywacze i prowokatorzy!

Z żalem się z Wami (życzliwymi) rozstaję. Troli opuszczam z radością - może
kiedyś zmądrzeją.

Pamiętajcie - mnie już nie ma.....

2. Data: 2008-02-22 18:18:03

Temat: Re: To mój ostatni post!
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Panslavista" <p...@w...pl> wrote in message
> [...]
> podszywacze i prowokatorzy!
>
> Z żalem się z Wami (życzliwymi) rozstaję. Troli opuszczam z radością -

Ja jestem - jawny i ze swojego adresu, a nie z serwera "utajniającego"
albasani.net.

3. Data: 2008-02-23 07:33:45

Od: Gebyy Vat <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka napisał(a):
> Głupku, czy ty naprawdę sądzisz, że Panslavista nie rozpoznaje moich
> oryginalnych postów? Durniu?
> Zapluj się na śmierć.

nie chodzi o pansravistę. Ale czy ty to zrozumiesz....

4. Data: 2008-02-23 07:58:11

Od: "Ikselka" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista napisał(a):

> "Panslavista" <p...@w...pl> wrote in message

> Ja jestem - jawny i ze swojego adresu, a nie z serwera "utajniającego"
> albasani.net.

Ty jesteś jawny, ale chyba kretyn...
Miałeś nie pisać, a ciągle się tu płaszczysz.
Powiem jedno - wypierdalaj już stąd!

5. Data: 2008-02-23 08:02:34

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 23 Feb 2008 08:58:11 +0100, Ikselka napisał(a):

> Ty jesteś jawny, ale chyba kretyn...
> Miałeś nie pisać, a ciągle się tu płaszczysz.
> Powiem jedno - wypierdalaj już stąd!

Podszywek.

6. Data: 2008-02-23 08:58:22

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gebyy Vat napisał(a):

> nie chodzi o pansravistę. Ale czy ty to zrozumiesz....

Chuja tam rozumie...

7. Data: 2008-02-23 08:59:48

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka napisał(a):

> Podszywek.
> Głupku, czy ty naprawdę sądzisz, że Panslavista nie rozpoznaje moich
> oryginalnych postów? Durniu?
> Zapluj się na śmierć.

A czy ty, kuchenna locho, myslisz, że tu chodzi o ciebie? Nie pochlebiaj
sobie. Rozgarnij fałdy tłuszczu i spójrz - za tymi garami istnieje życie...

8. Data: 2008-02-23 11:24:50

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 23 Feb 2008 09:59:48 +0100, Panslavista napisał(a):

> A czy ty, kuchenna locho, myslisz, że tu chodzi o ciebie? Nie pochlebiaj
> sobie. Rozgarnij fałdy tłuszczu i spójrz - za tymi garami istnieje życie...

Podszywku, mizerna reszto poprodukcyjna, moje gary tylko tobie przesłaniają
przestrzeń - patrzysz z perspektywy rozlanych pomyj.

9. Data: 2008-02-23 12:02:04

Od: Gebyy Vat <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka napisał(a):
> Podszywku, mizerna reszto poprodukcyjna, moje gary tylko tobie przesłaniają
> przestrzeń - patrzysz z perspektywy rozlanych pomyj.

A ty tylko potrafisz się podpiąć. Nie odpisałaś mi czy
mogę ci wylizać patelnię. Lubię lizać, a język mam sztywny.

10. Data: 2008-02-23 12:40:18

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka napisał(a):

> Podszywku, mizerna reszto poprodukcyjna, moje gary tylko tobie
> przesłaniają przestrzeń - patrzysz z perspektywy rozlanych pomyj.

Podszywku, podszywku... Nic innego, w swojej wypalonej nad garkuchnią
łepetynie, nie wymyślisz?
Pomyje? A co to jest? Żresz to z Pansraką?

Spadaj spuchlaku. EOT.

KIDNAPERZY
A MOGLEM
Maszynka do makaronu Fackelman