To skonczylam

1. Data: 2002-12-28 17:09:10

Temat: To skonczylam
Od: "Joanna Huzarska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wlasnie skonczylam czarny swerer... Robilam go z braku innych pomyslow
(chwilowo raczej z powodu niezdecydowania). Tak, jak mowilam jest po czesci
warkoczowy, po czesci... nie wiem jak to nazwac :-)))) Ot... pomysl wlasny.

Radosc moja poglebia fakt, ze moje slodkie bydleta wlasnie teraz zaczely
sobie liniec i ... same rozumiecie. ;-(
Albo je wydepiluje dokumentnie, albo sweterek poczeka w szafie. :-))))

Pozdrawiam
Asia
Teraz to chyba znowu kolej na xxx, bo jakos nie mam nici na szydelko ;-))) a
lapki czysm trzeba przeciez zajac, nie ;-)))