To znowu ja

1. Data: 2004-11-15 10:54:11

Temat: To znowu ja
Od: "buziaczek" <r...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Prosze o podpowiedz gdzie znaje schematy małych obrazków do dziecinnego pokoju
takie miniaturki żebym mogła powiesic malutkie obrazki na scianach
dzieki wielkie za wszystkie linki
Aga

1. Data: 2004-11-15 11:47:55

Temat: Re: To znowu ja
Od: "Ela" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie wiem co ma być na tych obrazkach więc sama wybierz

http://www.kaan.pl/forum/index.php?s=c3385620f25298e
01deffc3ae1a30540&showforum=

albo poszukaj w google

http://groups.google.pl/groups?hl=pl&lr=&ie=UTF-8&gr
oup=pl.rec.robotki-reczne

Masz duuuuuuży wybór. Ela

1. Data: 2004-11-15 15:55:59

Od: "varia" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Aga
>
> Wiesz co? Najlepiej zapytaj Mikołaja (tego, co raz w roku).A jak już musisz
gdzieś prezentować swoją twórczość "poetycką" to nalepiej na własnej ścianie -
obok tych miniaturek.

varia

1. Data: 2004-11-15 20:27:25

Od: "PIMA" <5...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Varia ja zupełnie nie rozumiem twoich kąśliwych uwag. Nie psuj atmosfery na
grupie.

1. Data: 2004-11-15 21:35:55

Od: "Honorata" <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> gdzieś prezentować swoją twórczość "poetycką" to nalepiej na własnej
ścianie -
> obok tych miniaturek.
>
> varia

Zaraz, czy ja ominęłam jakąś wiadomość, czy nie rozumiem tych kąśliwych
uwag? Gdzie tu poezja do wieszania między obrazkami?

--
Honorata
holecka1 maupa gazeta.pl

1. Data: 2004-11-15 22:10:20

Od: k...@o...pl (Kaa) szukaj wiadomości tego autora

15 listopada 2004 (22:35:55) Honorata napisała:

H> Zaraz, czy ja ominęłam jak?? wiadomo?ć, czy nie rozumiem tych k??liwych
H> uwag? Gdzie tu poezja do wieszania między obrazkami?

tak, ominelas, ale to tylko zbieg okolicznosci, a raczej zbieg
"tematow" wiadomosci.
Otoz jakis pseudo-dowcipnis (podejrzewam, ze w wieku nastoletnim, bo
raczej w tym wieku niektorzy sie ekscytuja anonimowym uzywaniem
wulgaryzmow) napisal kilka rymowanek na grupe, a temat byl "ja".
I pewnie Varia podciagnela i Ciebie pod tamten watek, nie zwracajac
uwagi na tresc posta, tylko na sam temat, a dalas nomen omen "to znowu
ja" :-))
Nie przejmuj sie.

Pozdrawiam,
Kaa

1. Data: 2004-11-16 08:43:13

Od: "Aga" <r...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> gdzieś prezentować swoją twórczość "poetycką" to nalepiej na własnej ścianie -
> obok tych miniaturek.
>
> varia
>
> Witam Vario
chyba coś Ci sie pomyliło naprawde potrzebuję miniaturki obrazków do pokoju
synka który ozdabiam :-)
A twórczość poetycka o którą mnie posądzasz nie moja na szczęście. to
zbierzność tematów
Pozdrawiam z nadzieją ze nie pomylisz mnie z tym małolatem więcej
Aga

1. Data: 2004-11-16 13:35:01

Od: "Ela" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Oj Ago.
Co to za temat "To znowu ja",co on ma wspólnego z szukaniem schematów.
Czy to miało sie wiązać z twoją osobą?,żeby wszyscy wiedzieli
że to napisała Aga?
Temat powinien wskazywać co zawiera post.
Pamiętaj o tym następnym razem.
Nie obraż się ,to tylko delikatna uwaga.
Pozdr. Ela

Powiedzcie że nie tylko ja tak mam
[koraliki] sklep w Łodzi na Jaracza
pomalowałam klosz papierowy