Torbielki na jajniku. Czym to ugryźć, zeby nie bolało?...

1. Data: 2003-04-04 13:26:29

Temat: Torbielki na jajniku. Czym to ugryźć, zeby nie bolało?...
Od: a...@t...pl szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Odkąd zrobiłam usg brzucha trapi mnie problem...na lewym jajniku pojawiła sie
torbielowata struktura...Ginekolog stwierdził ze nie ma sie czym marwić i
przepisał hormony, jego zdaniem po dwóch cyklach to "coś" powinno pęknąć we
mnie i tym samym problem się rozwiąże. Nie wiem czy powinnam skonsultować to z
innym ginekologiem,i na ile sprawa jest poważna...czy rzeczywiscie nie ma się
czym przejmować....Poza tym mam podwyższony poziom Asta(cokolwiek to jest wiem
ze nienajlepiej swiadczy o stanie wątroby)i nie wiem czy terapia hormonalna to
najlepsze co mój ginekolog mógł mi zalecić a jesli nie, w takim razie czy mozna
ją zastąpić innną...Za wszelkie informacje bardzo dziekuje i wysyłam mnóstwo
pozytywnych wibracji dla wszystkich którzy to czytaja. Cmokasy.Ewa

2. Data: 2003-04-04 14:07:14

Od: "kotek" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <a...@t...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
> [...]
mnóstwo
> pozytywnych wibracji dla wszystkich którzy to czytaja. Cmokasy.Ewa

Hehe ja tam moge Ciebie ugryzc:)

3. Data: 2003-04-04 14:57:08

Od: a...@t...pl szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik <a...@t...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
> sie
> we
> to z
> się
> wiem
> hormonalna to
> mozna
> mnóstwo
>
> Hehe ja tam moge Ciebie ugryzc:)
>
> Pozdrawiam
>
> Przepraszam za szczerość, ale smiejesz się jak stary dziad;, wszystko
wskazuje więc na to, że przeceniasz mozliwości swoich zębów.hihi.
Pozdrawiam i duszę z całych sił.Na razie.Ewka

4. Data: 2003-04-05 15:25:53

Od: dradam <x...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 4 Apr 2003 15:26:29 +0200, a...@t...pl wrote:

> Witam.
>Odk?d zrobi?am usg brzucha trapi mnie problem...na lewym jajniku pojawi?a sie
>torbielowata struktura.. (...)

Rozumiem Twoje zniecierpliwienie brakiem odpowiedzi, ale podane dane
sa niewystarczajace (ilosciowo i jakosciowo) aby udzielic rozsadnej i
wiarygodnej opinii.

Pozdrawiam

dradam

Monoplazmocyt - co to jest?
Proba tuberkulinowa
czy dobry szpital?
"Nowe" przepisy dot. pieczątek lekarskich.
Adres strony...