Torebki szydełkowe ew. drutowe

1. Data: 2002-07-03 10:25:01

Temat: Torebki szydełkowe ew. drutowe
Od: "EwaK" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy są gdzieś wzorki takich torebek na serwerku lub gdzieś jeszcze? Pełno
tego teraz w sklepach i marzy mi się taka......
Pozdrawiam : EwaK

1. Data: 2002-07-03 10:45:18

Temat: Re: Torebki szydełkowe ew. drutowe
Od: "kroowka" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "EwaK" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Czy są gdzieś wzorki takich torebek na serwerku lub gdzieś jeszcze? Pełno
> tego teraz w sklepach i marzy mi się taka......
> Pozdrawiam : EwaK

cześć
zajrzyj na serwerek pod datę 10-06, wrzucałam tam kiedyś torby. katalog
kroowka
zobaczę, czy mam jeszcze jakieś, jeśli znajdę to wrzucę

Olcia
~~~~~~
kroowka
(Olsztyn)

1. Data: 2002-07-03 10:54:39

Od: "Kasia A." <k...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kroowka" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> kroowka
> zobaczę, czy mam jeszcze jakieś, jeśli znajdę to wrzucę

Ja też mam jedną juz zeskanowaną - śliczną!
Wieczorem ją podeślę.
Kasia

GG 1223774
Kraków

1. Data: 2002-07-03 10:56:26

Od: "kroowka" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

jeszcze tutaj można poszukać czegoś ciekawego
http://www.crochet.about.com/cs/bagspurses/index.htm

a co do ślicznej torebki Kasi A. to ja też ją bardzo chcę :))) Plizzzzzz
--
Olcia
~~~~~~

1. Data: 2002-07-03 11:08:38

Od: "Kasia A." <k...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> a co do ślicznej torebki Kasi A. to ja też ją bardzo chcę :))) Plizzzzzz
> --
> Olcia

Boże, a jak się okaże nie-śliczna to mi się dostanie :-(

Kasia

GG 1223774
Kraków

1. Data: 2002-07-03 11:24:43

Od: "EwaK" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Najlepiej żeby była i śliczna i łatwa w wykonaniu ( Boże wieki nie robiłam
na szydełku) ;-))
EwaK

1. Data: 2002-07-03 11:35:09

Od: "kroowka" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Boże, a jak się okaże nie-śliczna to mi się dostanie :-(

nie bój się, będziesz musiałą tylko zrechabilitować się dwoma dodatkowymi
"ślicznymi" :))
--
Olcia
~~~~~~

1. Data: 2002-07-03 12:06:36

Od: "Elżbieta" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "EwaK" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Czy są gdzieś wzorki takich torebek na serwerku lub gdzieś jeszcze? Pełno
> tego teraz w sklepach i marzy mi się taka......

Moze cos z mojej strony:
http://strony.wp.pl/wp/tomella
Elzbieta

1. Data: 2002-07-03 13:18:52

Od: "Iwona Lorent" <I...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

| Moze cos z mojej strony:
| http://strony.wp.pl/wp/tomella
| Elzbieta

Za frywolitki igiełkowe dziękuję raz jeszcze. Stronkę masz coraz bogatszą i
z każdym wejściem udaje mi się wypatrzyć tutaj coś dla siebie. Kochana
jesteś dziewczyna.

Pozdrawiam,
Iwona (Wrocław)

1. Data: 2002-07-03 14:28:33

Od: "Elżbieta" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iwona Lorent" <I...@i...pl> napisał w wiadomości

> Za frywolitki igiełkowe dziękuję raz jeszcze. Stronkę masz coraz bogatszą
> z każdym wejściem udaje mi się wypatrzyć tutaj coś dla siebie.

Szybka jestes:)) Jeszcze nie zdazylam oglosic:)) Prosze bardzo:)

Elzbieta

trzymajcie za mnie kciuki
korci mnie, coby kupic...
pytanie