Torf - gdzie kupić

11. Data: 2003-08-11 08:42:15

Temat: Re: Torf - gdzie kupić
Od: "Tomek" <news@_no_spam_elektronika.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Moon" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
news:bh1gti$68s$1@nemesis.news.tpi.pl...
> A tak, z ciekawości, po co ci 20 ton torfu?
> Będziesz robił bagno? Jako słowiańską odpowiedź na te cholerne oczka?
> Moon

25 metrów sześciennych, to nie jest 20 ton.

Nie bedę robił oczka, bedę sadził roślinki, co lubią kwaśno i mokro :-))

Tomek

12. Data: 2003-08-11 08:43:43

Od: "Tomek" <news@_no_spam_elektronika.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Sapijaszko" <g...@s...net> napisał w
wiadomości news:m11xvvmh8k.fsf@sapijaszko.net...
> "Paweł Woynowski" <p...@o...pl> writes:
>
> Wszystko prawda, ale całkiem ładną kopalnię torfu mijamy przejeżdżając
> od Lublina przez Piaski do Chełma, za Piaskami, jadąc w stronę Chełma
> po lewej stronie, na rozlewiskach Wieprza...

dzięki, ale za "słodki" ten torf już sprawdzałem,
mam namiary na firmę ze skierniewic, ale trochę daleko, za to torf pierwsza
klasa dla moich roślinek :-)))

Tomek

lelije
Najpiękniejszy powojnik
plamy na kaktusie
Poszukuje działki w Kiekrzu (pod Poznaniem)
cięcie forsycji