Tort dla 10-latka

1. Data: 2001-09-28 11:28:54

Temat: Re: Z porannej poczty
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>Równie? na AR (w Krakowie) i równie? pytany Arab:
>- Co to jest BYLINA?
>- Ale dlaczego si? Pan mnie o to pyta?
>- Prosz? powiedze? co to jest bylina.
>- Ale dlaczego...
> (tak ze cztery razy)
>- Czy powie pan w ko?cu co to jest BYLINA?
>- A wi?c BYLINA to jest takie miejsce gdzie w nocy mo?na kupi? wódk??

znajomy Anglik zamieszkaly na jakis czas w Polsce sam sie staral
wiele zrozumiec inauczyl, ale intrygowal go maly prostokatny znak
drogowy "piesi"...i byl w wielkiej rozterce, bo ani razu nie
zauwazyl tam psa...

Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-09-28 18:36:15

Od: AgataW <a...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> wrote:

> [...]
>wiele zrozumiec inauczyl, ale intrygowal go maly prostokatny znak
>drogowy "piesi"...i byl w wielkiej rozterce, bo ani razu nie

Koleżanka miała kawalera z Izraela. Coraz lepiej mówił po polsku.
Spacerują sobie pewnego wieczora a on do niej " Kasia, ziemniaki "
Ona nic myśli, że żarcik jakiś. Idą dalej a on znowu " Kasia,
ziemniaki"
To nie wytrzymała i pyta " czy zgłupiał i o co mu chodzi? "
.. a potem się okazało, że on chciał powiedzieć "Kasia, zimno mi"..

dla niego brzmiało podobnie.

AgataW.

1. Data: 2001-09-30 04:40:00

Od: "Anna Sheridan" <a...@o...com.au> szukaj wiadomości tego autora

Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> wrote in message

> [...]
> wiele zrozumiec inauczyl, ale intrygowal go maly prostokatny znak
> drogowy "piesi"...i byl w wielkiej rozterce, bo ani razu nie
Smiej sie smiej, a ja kiedys dawno jeszcze w Polsce ogladalam album ze
zdjeciami z Ameryki, i z przerazeniem zobaczylam, ze sklepik na rogu
reklamuje 'hot pies'!!! (angielskiego nie znalam wtedy jeszcze). Do
Australii natomiast przyjechalam ze znajomoscia francuskiego, nadal bez
angielskiego, i bardzo mnie bawily napisy na niemal kazdym sklepie 'sale' -
to po francusku 'brudne'.
Ania

1. Data: 2001-09-30 08:46:54

Od: "Irek Zablocki" <i...@w...de> szukaj wiadomości tego autora

Moja Uta bardzo szybko chlonela polski, moze czasami zbyt szybko i bez filtra.
Ja osobiscie srednio przeklinam wiec pewnie nie tylko ode mnie uczyla sie
okraglych slow. Mielismy kolezanke, ktora ostro dawala. Przyjezdzamy kiedys do
mnie do domu. A jechalo sie: najpierw tramwajem, potem pociagiem a na koniec
autobusem. Przychodzimy do domu a tam siedzi kolko rozancowe z tajemnicami.
Babcia sie pyta: jak sie wam dzieci jechalo, pewnie zmeczone? A Uta na to: "Ach
babciu, nawet nie pytaj, jestem taka zjebana!"

Irek

buraczki
Duma mnie rozpiera!!!
slowki i skowronki OT i to bardzo