Towarzystwo Milosnikow Liliowcow

1. Data: 2000-07-16 16:59:34

Temat: Towarzystwo Milosnikow Liliowcow
Od: "Wiesia Karpowicz" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Chodzi mi po glowie takie Towarzystwo. Czy ktos z Was nalezy do jakiegos
Towarzystwa Milosnikow Roslin i moglby mi napisac na czym wlasciwie polega
dzialalnosc takiego Towarzystwa, czym sie ono zajmuje?
Bardzo prosze o odpowiedz na prywatny adres, ewentualnie inne informacje na
ten temat tez.
Pozdrawiam serdecznie Wiesia Karpowicz

http://friko.onet.pl/ko/wukar
e-mail: w...@p...onet.pl