Trace ostrosc widzenia.

1. Data: 2005-04-28 15:01:35

Temat: Trace ostrosc widzenia.
Od: "Kasia " <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Od jakiegos czasu zaobserwowalam ze trace ostrosc widzenia. Mam nieduza wade
wzroku -0.75 na oba oczy, rzadko nosze okulary chyba ze jak jestem na klasie
i siedze dlaleko od tablicy. Musze dodac ze wiekszosc czasu spedzam przed
komputerem - praca no i szkola.
Czy mam zaczac sie martwic, czy tez moze to byc zwykle zmeczenie oczu (ale
nawet z rana trace ostrosc), moze zapuszczanie kropelek do oczu rozwiazaloby
problem?

pzrd

Kasia

2. Data: 2005-04-28 17:04:13

Temat: Re: Trace ostrosc widzenia.
Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Czy mam zaczac sie martwic, czy tez moze to byc zwykle zmeczenie oczu (ale
> nawet z rana trace ostrosc), moze zapuszczanie kropelek do oczu

1. nosic korekcje okularowa stale, gdyz nienoszenie powoduje szybsze i
wieksze postepowanie wady
2. kontrolowac u okulisty wzrok co 1/2 roku i w razie potrzeby zmieniac
okulary ( przy zwiekszaniu sie wady)
3. mozna zakrapiac krople nawilzajace - zwlaszcza przy komputerze, ale
warunek - patrz pkt 1 i 2.

pozdr.

casus

celebrolizyna
Nadmiar witamin - bol serca ?
powikałanie po zniecz. podpajęczynówkowym???
żylaki-Poznań
Terapia chelatowa