Tradzik

1. Data: 2003-03-07 23:06:09

Temat: Tradzik
Od: " lol" <k...@D...pl> szukaj wiadomości tego autora

Szukam dobrych sposobow na pozbycie sie tradziku :)
Moze cos poradzicie?

2. Data: 2003-03-07 23:16:20

Temat: Re: Tradzik
Od: "Mac" <m...@n...bipnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " lol" <k...@D...pl> napisał w wiadomości
> Szukam dobrych sposobow na pozbycie sie tradziku :)
> Moze cos poradzicie?

Proponuje Roacutane - ale tylko pod kontrola lekarza. Mi pomoglo.
pozdr.
MAciek

3. Data: 2003-03-07 23:44:48

Od: " lol" <k...@D...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mac" <m...@n...bipnet.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik " lol" <k...@D...pl> napisał w wiadomości
> >
> Proponuje Roacutane - ale tylko pod kontrola lekarza. Mi pomoglo.
> pozdr.
> MAciek

A dlugo trwa taka kuracja? Zle sie wyslowilem w moim poscie powyzej.
Chodzilo mi nie tyle o same pryszcze co slady po nich. Mam juz je okolo 3
miesiecy i nie chca zniknac. Probowalem roznych sposobow...

4. Data: 2003-03-08 08:40:50

Od: "justyp" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chodzilo mi nie tyle o same pryszcze co slady po nich.
No to Roaccutane odpada.
Wypróbuj złuszczanie skóry kwasami u kosmetyczki lub dermatologa.

5. Data: 2003-03-08 16:16:55

Od: "Hans" <H...@S...PL> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " lol" <k...@D...pl> napisał w wiadomości
> Szukam dobrych sposobow na pozbycie sie tradziku :)
> Moze cos poradzicie?

Chyba najlepiej jest iść do dermatologa.
Nigdy tego nie wyciskaj bo tylko pogorszysz i to b. pogorszysz.

--
www.operacja.b3.nu

6. Data: 2003-03-11 21:51:47

Od: "TomekSHL" <t...@z...polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Hans wrote:

> Chyba najlepiej jest iść do dermatologa.
> Nigdy tego nie wyciskaj bo tylko pogorszysz i to b. pogorszysz.

Trzy pytania:
1) Co jeśli dermatolog nie pomoże?
2) Co robi z tym kosmetyczka?
3) Rozumiem że chodzenie z białymi wypryskami prawie w oczach
eksplodującymi jest najzdrowszą metodą pozbycia się tego paskudztwa? Co
zatem polecasz zamiast wyciskania?

Pozdrawiam,
Tomek

7. Data: 2003-03-13 09:45:56

Od: "Piotr W" <p...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dermatolodzy mają swoje sposoby, w tym bardzo skuteczne leki. Np.
Reaccutan - nie super bezpieczny, ale leczy przyczynowo. Jeśli masz zdrową
wątrobę i dobrą gospodarkę tłuszczową oraz nie planujesz mieć dzieci w ciągu
najbliższych 6 miesięcy to będziesz mógł dostać ten lek - oczywiście może
nie od razu. No i nie jest tani.
Pozdrawiam
Piotr

Ból w okolicach narządów płciowych kobiety
ultradzwięki a szkliwo zębów
POMOCY !!!
Krwawienie.
RUTINOSKORBIN W CIĄZY ??