Trawa - do kiedy można siać

1. Data: 2013-08-06 16:28:25

Temat: Trawa - do kiedy można siać
Od: Jacek <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Po zakończeniu prac budowlanych zostanie mi kilka arów gołej ziemi do
obsiania trawą. Czy nie jest już za późno na siew? A dokładniej, to
chciałbym wysiać trawę, jak będzie trochę mniej sucho, bo nie mam tam
wody bieżącej do podlewania, a nosić daleko.
Jacek

2. Data: 2013-08-06 18:11:58

Temat: Re: Trawa - do kiedy można siać
Od: Arkadiusz Dymek <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 8/6/2013 4:28 PM, Jacek wrote:
> [...]
> chciałbym wysiać trawę, jak będzie trochę mniej sucho, bo nie mam tam
> wody bieżącej do podlewania, a nosić daleko.

Na sianie trawy jeszcze za wcześnie, patrząc na to co się w przyrodzie
dzieje. Poczekaj do września, a może nawet października i będzie w sam
raz. Teraz za gorąco, do tego przyjdzie burza i wszystko spłynie.

Pozdrawiam,
Arkadiusz

3. Data: 2013-08-06 23:40:34

Od: "Bereza" <C...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
> Po zakończeniu prac budowlanych zostanie mi kilka arów gołej ziemi do
> obsiania trawą. Czy nie jest już za późno na siew?

Możesz siać śmiało do połowy października.
Ale przy tej "żarówie" dobrze byłoby żeby to podlać.

Bereza (moon)

4. Data: 2013-08-07 20:50:06

Od: zd <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

--
zd

----Android NewsGroup Reader----
http://www.piaohong.tk/newsgroup

5. Data: 2013-08-08 17:05:23

Od: "4cx1000" <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bereza" <C...@i...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Jacek" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
>
> Możesz siać śmiało do połowy października.
> Ale przy tej "żarówie" dobrze byłoby żeby to podlać.

W roku a.d. 2008 siałem trawę w sierpniu. Też była lampa. Przykrywałem
agrowłókniną. Trawa wschodziła aż trzeszczało.

6. Data: 2013-08-09 20:02:47

Od: "Dirko" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "4cx1000" <s...@p...pl> napisał w wiadomości

> W roku a.d. 2008 siałem trawę w sierpniu. Też była lampa. Przykrywałem
> agrowłókniną. Trawa wschodziła aż trzeszczało.

Hejka. Suszowe trzeszczenie przykrytych traw. "Oj, przemądra natura,
natura jest".
Pozdrawiam kabaretowo Ja...cki

7. Data: 2013-08-10 17:21:55

Od: "4cx1000" <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dirko" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "4cx1000" <s...@p...pl> napisał w wiadomości

> Hejka. Suszowe trzeszczenie przykrytych traw. "Oj, przemądra natura,
> natura jest".
> Pozdrawiam kabaretowo Ja...cki

Podlewałem kolego...

8. Data: 2013-08-10 21:56:29

Od: "Dirko" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Podlewałem kolego...
Hejka. I na zdrowie kolego. Mnie głównie chodzi o to trzeszczenie bo sen
mam lekki. :-)
Pozdrawiam bezszelestnie Ja...cki

Grzyby... ale niestety w Rosji
aronia na jarząbie cd.
Żyłka do podkaszarki - jak mierzyć grubość?
Wierzba - żywe ogrodzenia i budowle :-)