Trawa rosnie przez kore..

1. Data: 2008-06-19 10:28:10

Temat: Trawa rosnie przez kore..
Od: "JO" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wysypalem kore w miejscu gdzie zawsze mialem problemy z trawa. Przed
wysypaniem kory ziemie skopalem, posypalem zoltym piaskiem. Ale niestety
teraz mam ladna kore i w niektorych miejscach przebija mi sie trawa...Poki
co walcze z tym wyrywajac ja, ale cizko to idzie...Macie jakis pomysl? Moze
czyms popryskac aby ta trawa wiecej nie rosla ? Problem w tym, ze w poblizu
sa iglaki i nie chcialbym ich rowniez usmiercic....

2. Data: 2008-06-22 10:05:02

Temat: Re: Trawa rosnie przez kore..
Od: "Maciej" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Trzeba było przed wysypaniem kory wyłożyć wszystko czarną włókniną.

pozdrawiam - Maciej

kora a drzewka owocowe
Jak pozbyć się starych pniaków
dziurkowatośc liści brzoskwini