Trawa w lesie

1. Data: 2003-05-13 22:42:43

Temat: Trawa w lesie
Od: "5um" <5...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Posiadam działkę leśną (sosna oraz kilka brzóz) i zgodnie z moim marzeniem
po uporządkowaniu posadziłem trawę. Gleba piaszczysta ale nawieziony torf i
czarna ziemia glebogryzarką powierzchniowo wymieszany. PH ziemi obojętne.
Działa system nawadniania automatycznego. Działka jest raz do roku aerowana
i 3-4 krotnie nawożona (polifoska, mocznik,polifoska). Trawa koszona
regularnie raz na tydzień. Razem nawozem dosiewamy nowej trawy
Obecnie w trzecim roku od zasiania trawy trawnik wyraźnie przegrywa z mchem.
Jak walczyć z mchem aby utrzymać piękny trawnik.

2. Data: 2003-05-14 05:06:59

Temat: Re: Trawa w lesie
Od: "1stgreen" <1...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Obecnie w trzecim roku od zasiania trawy trawnik wyraźnie przegrywa z
mchem.
> Jak walczyć z mchem aby utrzymać piękny trawnik.
> Pozdrawiam

Mączka dolomitowa.
Pozdrawiam
PP.

3. Data: 2003-05-14 08:47:40

Od: "T.W." <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie walcz. Mech jest piękny.

pozdrawiam

Ewa

4. Data: 2003-05-15 15:38:54

Od: b...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> Nie walcz. Mech jest piękny.
>
> pozdrawiam
>
> Ewa

A w mchu owocniki grzyba Boletus edulis.

Pozdrawia boletus

Krwiopijne pajeczaki-dla tych co do Strykowa
Polecam stronę z poradami ogrodniczymi i np. co dać na balkon
Jaką jabłoń ozdobną
Pigwowiec posredni
Szukam porad jak zbudowac skuteczny filtr do oczka?