Trawnik - problemy

51. Data: 2005-02-02 22:58:16

Temat: Re: Trawnik - problemy
Od: "Paweł Woynowski" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A nie robi się z tego czasem tzw. biochumus ???
>
> Serdecznie Miłka

Nie robi się z tego biochumusu, bo to jest biochumus. Biochumus produkują w
skali przemysłowej dżdżownice o nazwie Dendrobena rodem z Kanady. A te odchody
na trawniku to najprawdopodobniej "produkt" polskiej dżdżownicy o popularnej
nazwie, a dokładniej wędkarskiej, rosówka. Dorasta ona do średnicy 1 cm i
długości do 15 - 20 cm. Jest ona największą z Polskich dżdżownic. Ja bym sie nie
przejmował tymi "śladami" na trawniku". To jest dla trawnika zdrowe, a same
dżdżownice napowietrają trawnik i przerabiając organiczne części roślin
użyźniają go.

Z wędkarskim pozdrowieniem..
Paweł Woynowski

52. Data: 2005-02-02 23:05:27

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 2 Feb 2005 22:30:56 +0100, Maria Maciąg napisał(a):

> Użytkownik "Miłka" <m...@t...pl> napisał w wiadomości

> A dziękuję, dziękuję i wzajemnie :-).
> U mnie to także urodziny i właśnie się zastanawiam, jak te świeczki
> pomieścić na jutrzejszym torcie ;-). W dodatku najstarszego syna urodziłam
> sobie na urodziny, czyli święto potrójne :-).

Wszystkiego dobrego Mario:)
Tort to chyba z pączków;)

Pozdrawiam
Marta

PS. Dla mnie data łatwa do zapamietania, mój brat również ma urodziny:)

53. Data: 2005-02-02 23:19:40

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

> Nie robi się z tego biochumusu, bo to jest biochumus. Biochumus produkują w
> [...]

Ja tak na wszelki wypadek, zeby sie ten blad na grupie nie rozpowszechnil.
To jest biohumus, a nie biochumus.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

54. Data: 2005-02-02 23:29:15

Od: Guru <n...@n...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 02 Feb 2005 23:19:40 GMT, Michal Misiurewicz
<m...@i...rr.com> wrote:

>Ja tak na wszelki wypadek, zeby sie ten blad na grupie nie rozpowszechnil.
>To jest biohumus, a nie biochumus.

Czekałem kto się odważy. Netykieta zabrania ganić za ortografię :-))))
--
Guru złośliwy
www.sepy.pl

55. Data: 2005-02-02 23:36:31

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

> Czekałem kto się odważy. Netykieta zabrania ganić za ortografię :-))))

Alez czy ja kogos ganie? Ja tylko uprzejmie prosze, zeby w kolejnych
postach bylo poprawnie.

Pozdrowienia,
Michal

56. Data: 2005-02-02 23:37:57

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 03 Feb 2005 00:29:15 +0100, Guru napisał(a):

> Czekałem kto się odważy. Netykieta zabrania ganić za ortografię :-))))

Niby tak, ale są pewne słowa, w których ogrodnikowi nie wypada błędu robić.

Niestety błędy się utrwalają u niektórych ludzi wzrokowo, ja sama kiedyś
popełniłam tutaj 'wychodować' - gorszego byka nie można chyba na tej grupie
trafić;)

Pozdrawiam
Marta

57. Data: 2005-02-02 23:43:05

Od: "Kronopio" <c...@g...katowice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maria Maciąg" <m...@N...pl> napisał w
wiadomości news:ctrh25$4f9$1@nemesis.news.tpi.pl...
> U mnie to także urodziny i właśnie się zastanawiam, jak te świeczki
> pomieścić na jutrzejszym torcie ;-). W dodatku najstarszego syna urodziłam
> sobie na urodziny, czyli święto potrójne :-).

Wielu nowych storczyków :-)
I wszystkiego dobrego :-)))

Pozdrawiam
Teresa

58. Data: 2005-02-02 23:51:21

Od: Guru <n...@n...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 02 Feb 2005 23:36:31 GMT, Michal Misiurewicz
<m...@i...rr.com> wrote:

>Alez czy ja kogos ganie? Ja tylko uprzejmie prosze, zeby w kolejnych
>postach bylo poprawnie.

Ależ Wodzu, co Wódz... jesli nie wypadało, to ja odwołuje ;-)
Jakkolwiek w archiwum zostanie...gdyby nam sie zdarzyła komisja
śledcza to ja byłem przeciw a nawet za ... heheheh
--
Guru
www.sepy.pl

59. Data: 2005-02-03 00:13:48

Temat: Odp: Trawnik - problemy
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Marta Góra <m...@m...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:fkbjt81dzstn.bvbk5ybrwrmw$....@4...net...

> Niestety błędy się utrwalają u niektórych ludzi wzrokowo, ja sama kiedyś
> popełniłam tutaj 'wychodować' - gorszego byka nie można chyba na tej
grupie
> trafić;)

Można.
Pozdrawiam ;-)
Janusz

60. Data: 2005-02-03 08:36:22

Od: "JerzyN" <N0,007,SPAM@megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

.
> Zielka wrote:
>
> :)
> znalazlem synonimy
> Eragrostis elegans(Ness) ma synonim
> Eragrostis interrupta (Noll)
> a wedlug Thunba jest to Eragrostis japonica
> :)))))))))))))

Zobacz:
http://mobot.mobot.org/cgi-bin/search_vast

> mogliby sie w koncu "naukowcy " dogadac

A oto jak jeszcz ją zapisują:
Eragrostis interrupta (Lam.) Döll,
Poa interrupta Lam.
Love Grass
Kärleksgräs
Röllinurmikka
Panicum capillare
Éragrostis élégant
Eragrostis tenella

> bo chocby na liscie wymienionej przez Michala sa obie

Obejrzyj listę tutaj:
http://mobot.mobot.org/W3T/Search/index/nwgctE.html
--
Pozdrawiam, Jerzy