Roślinkom będzie dobrze

1. Data: 2005-01-31 07:45:21

Temat: Roślinkom będzie dobrze
Od: "skryba ogrodowy" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Rewelacyjna prognoza na sezon ogrodowy:
http://info.onet.pl/1045930,11,item.html
:-)
Pozdrawiam pogodnie
skryba

2. Data: 2005-01-31 11:41:19

Temat: Re: Roślinkom będzie dobrze
Od: "Bogda" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Rewelacyjna prognoza na sezon ogrodowy:
> http://info.onet.pl/1045930,11,item.html
> :-)
> Pozdrawiam pogodnie
> skryba

Witam,
A jak będzie dobrze roślinkom to i nam :-))
Miejmy nadzieję, że nie jest to prognoza wymyślona po to aby ściągnąć nad
morze turysów, wszak opracowana w Gdyni!
O tym przekonamy się już w krótce bo kwiecień tuż, tuż.
Tak czy inaczej dzięki za dobre nowiny !!
pozdrawiam, Bogda>

3. Data: 2005-01-31 16:49:36

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A jak będzie dobrze roślinkom to i nam :-))

A ja sądzę że i nam i roślinkom nie będzie dobrze :-(

Serdecznie Miłka

4. Data: 2005-01-31 19:28:18

Od: "Bogda" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Miłka" <m...@t...pl> napisał w wiadomości

> A ja sądzę że i nam i roślinkom nie będzie dobrze :-(
>
> Serdecznie Miłka

Wracam od fryzjera, tam wszystko wiedzą :-))
Mówili, że będzie gorąco, straszyli, że będzie brakować wody !! (tak mówili
na dziale męskim), obyś Miłko nie miała racji - czego życzę Tobie i nam
wszystkim!
pozdrawiam, Bogda

5. Data: 2005-01-31 19:42:35

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Bogda wrote:

> Mówili, że będzie gorąco, straszyli, że będzie brakować wody !! (tak mówili
> na dziale męskim), obyś Miłko nie miała racji - czego życzę Tobie i nam
> wszystkim!

Jakie znowu goraco? Przeciez od czasu kiedy wypuszczono film "Pojutrze"
wiadomo, ze sie Golfstrom odwroci i Europa znajdzie sie w kilka dni
pod kilometrowa warstwa lodu. A to i tak wszystko jedno, bo jak juz dawno
ustalili Majowie, swiat skonczy sie w grudniu 2012 roku. A jak nawet sie
nie skonczy, to i tak polowa ludzkosci umrze na skutek nowotworow
spowodowanych jedzeniem slodzika, a druga na skutek otylosci spowodowanej
jedzeniem cukru. Wiec tak czy owak, zadne upaly nam nie straszne.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

6. Data: 2005-01-31 19:54:23

Od: "skryba ogrodowy" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Miłka" <m...@t...pl> napisał w wiadomości

> A ja sądzę że i nam i roślinkom nie będzie dobrze :-(
>
> Serdecznie Miłka

Zamilcz korozjo. Jeszcze raz takie bezeceństwa ogłosisz to upoważnię
Galeę by Cie do najgłebszej dziury z grzbietu spuściła ( po kolejnym
bryknięciu).
Baby czarownicami były i za to na stosie się je paliło.
Za czarnowidztwo w szczególności.
Bacz białogłowo nad tekstami, które wygłaszasz.
:-)
Pozdrawiam kontrolnie
skryba

7. Data: 2005-01-31 19:55:38

Od: "Bogda" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> spowodowanych jedzeniem slodzika, a druga na skutek otylosci spowodowanej
> jedzeniem cukru. Wiec tak czy owak, zadne upaly nam nie straszne.

To co napisałeś naprawdę mnie uspokoiło!!
Ciekawe czy pl.ogrody przetrwają do grudnia 2012 r.??
pozdrawiam, Bogda
BTW :a cukier i słodziki warto odstawić!!

8. Data: 2005-01-31 20:00:41

Od: "Bogda" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Baby czarownicami były i za to na stosie się je paliło.
> Za czarnowidztwo w szczególności.
> Bacz białogłowo nad tekstami, które wygłaszasz.
> [...]
A co powiesz na proroctwo "dwa albo trzy posty wyżej"??>
Bogda

9. Data: 2005-01-31 20:15:31

Od: "skryba ogrodowy" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:LSvLd.77338$re1.31128@fe2.columbus.rr.com...

> [...]
> spowodowanych jedzeniem slodzika, a druga na skutek otylosci spowodowanej
> jedzeniem cukru. Wiec tak czy owak, zadne upaly nam nie straszne.

Qrna od jutra jem rukolę. Zamiast cukru i słodzika.
Ja tą przepowiednię Majów obalę organoleptycznie.
No chyba, że od rukkoli też można nabawićsię
owegoboletusa tkanek.
Tak czy owak przejegrane.
:-)
Pozdrawiam pogodnie
skryba

10. Data: 2005-01-31 20:23:15

Od: "skryba ogrodowy" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bogda" <b...@w...pl> napisał w wiadomości

> A co powiesz na proroctwo "dwa albo trzy posty wyżej"??>
> Bogda

Nic nie powiem, bom nie ja prorokiem tego tekstu.
(Wszak linkiem się podparłem)
Do innych proroków się nie wtranżalam.
Jam prorokiem letniej pogody jest i basta,
inni to tylko tandetna podróba.
Każdy ma prawo uprawiać swój biznes.
Ale nie musi zaraz tego nazywać proroctwem.
:-)
Pozdrawiam apokaliptycznie
skryba

drzewko oliwne