"Trei się udało, uda się i nam."

1. Data: 2011-10-30 15:07:41

Temat: "Trei się udało, uda się i nam."
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://zwierciadlo.pl/2011/bez-kategorii/dopelnienie

"(...)Dlaczego tak bardzo boimy się śmierci? - pyta. I odpowiada:
"Ponieważ musimy zrezygnować ze wszystkiego, na czym tak bardzo nam
zależy. Zrezygnować z posiadania. Z marzeń. Z tożsamości. Ja już to
zrobiłem. Przecież człowiek nie jest swoim imieniem! Nie jest swoim
zawodem. Nie jest domem, który ma nad morzem. Jeżeli więc nauczymy się
umierać za życia, tak jak mędrcy w przeszłości, wtedy pójdziemy na
spotkanie ze śmiercią z ogromną ciekawością. Co tam takiego jest?".

Terzani opowiada o przyjaciółce Jane, która napisała do niego list:
"Drogi mój, wiem, że nie czujesz się dobrze, i wiem, że byłoby ci miło
dać mi coś, na czym mi zależy. Po co czekać, aż opuścisz ciało? Możesz
dać mi to teraz. Chciałabym twoją maszynkę do kawy. Przy śniadaniu
mogłabym pomyśleć o tobie". "Takie relacje są piękne" - komentuje
Terzani ten list. Pakuje maszynkę, okrągły stolik z biblioteki, piękną
lampę z mosiądzu, ratanową sofę i wysyła przyjaciółce.(...)"

Polecam.
--
XL z przywiezionym przez córkę numerem gazety przed sobą

2. Data: 2011-10-31 00:17:53

Temat: Re: "Trei się udało, uda się i nam."
Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info> szukaj wiadomości tego autora

On 2011-10-30 16:07, Ikselka wrote:
> http://zwierciadlo.pl/2011/bez-kategorii/dopelnienie
> [...]

Przeczytaj sobie "Śmiertelni nieśmiertelni", o której piszą w pierwszej
części. IMHO akurat tę książkę warto przeczytać.

Piotrek

3. Data: 2011-11-01 19:54:18

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 31 Oct 2011 01:17:53 +0100, Piotrek napisał(a):

> Przeczytaj sobie "Śmiertelni nieśmiertelni", o której piszą w pierwszej
> części. IMHO akurat tę książkę warto przeczytać.

OK.

ycia lustro krzywe...
Gdy rozum śpi...
znowu onet nie działa