Trening

1. Data: 2001-03-27 19:46:52

Temat: Trening
Od: <j...@u...at> szukaj wiadomości tego autora

Co to jest trening neurolingwistyczny ?
podobno czyni cuda .
na czym polega?
gdzie mozna znalezc trenera

JS

1. Data: 2001-03-29 11:04:40

Temat: Re: Trening
Od: "ajtne" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <j...@u...at> napisał w wiadomości
news:7d3e.00000000.3ac0ee2c@newsgate.onet.pl...

> Co to jest trening neurolingwistyczny ?
> podobno czyni cuda .
> na czym polega?
> gdzie mozna znalezc trenera

NLP czyni cuda. Doswiadczyłam tego na własnej skórze. Najogólniej rzecz
ujmujac polega na uaktywnieniu tkwiacych w człowieku potencjałów,
usprawnieniu
komunikacji, ewentualnie opracowaniu szczegółowych procedur postępowania w
okreslonych sytuacjach. Jest to programowanie umysłu poprzez specyficzne
używanie języka. Żadne czary - mary. Proste i skuteczne, tyle, że dosyć
kosztowne. Gdzie można znalezć trenera ? www.nlp.pl;
www.neuroedukacja.com.pl

pozdrawiam - joanna

1. Data: 2001-03-29 14:57:21

Od: "Darek" <d...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> Co to jest trening neurolingwistyczny ?
> podobno czyni cuda .
> na czym polega?
> gdzie mozna znalezc trenera

Najwiecej jest w Polsce poludniowo-wschodniej.

Jest wiele ogloszen np Charakterach.

Zanim zapiszesz sie na zajecia radze najpierw zobaczyc
jakas ksiazke z tej dziedziny ( prawie w kazdej ksiegarni
jest kilka ) Radze zwrocic uwage na takie szczegoly jak:
( z jednego podrecznika )

* "w kazdym zadaniu" oprocz celow uswiadomionych
uczestnikom musza byc cele nieuswiadomione
( znane tylko trenerom )
* najwazniejsze dla trenerow jest "utrzymanie" rownowagi
psychicznej trenera
* na wielu kursach obiecuja uczestnikom mozliwosc
zostania trenerem po 1 kursie.

Darek

1. Data: 2001-03-29 18:31:04

Od: <j...@u...at> szukaj wiadomości tego autora

dzieki , czy ktorys z autorow jest szczegolnie ceniony.

Jan

1. Data: 2001-03-30 16:34:34

Od: "Darek" <d...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

>dzieki , czy ktorys z autorow jest szczegolnie ceniony.

zadna nie utkwila mi w pamieci.

Aha wydalo mi sie jeszcze dziwne, ze ci uczestnicy ktorych
znam mowili o zupelnie innych rzeczach niz te, ktore byly
w ksiazkach.

Moze materialy do "cwiczen" sa po prostu inne ?
Albo po prostu nie zawieraja "ciekawszych" pomyslow-
byc moze na tej samej zasadzie w/g ktorej nigdzie nie
jest opisane jak zrobic "wyscig mrowek" przy eliminacjach
do big 5.

darek

1. Data: 2001-03-31 08:41:55

Od: "Kuba_z_wyspy" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy ktorys z autorow jest szczegolnie ceniony?
>
> Jan
Aktualnie czytam "Programowanie neurolingwistyczne". Nie widzę tu nazwisk
autorów. Pisze tylko, że zostala opracowana przez grupę trenerów, a we
wstepie jest dużo nazwisk. Więcej informacji jest pod adresem:
http://www.dobreksiazki.pl, jest to adres księgarni wysyłkowej. Bardzo
interesuje mnie co sądzą psycholodzy i psychoterapeuci o NLP ?
Z pozdrowieniem

kobiety/mezczyzni
"Ryzykowna zabawa w kuszenie"
kamstwo miedzy dwojgiem