Trochę nowości w Szpilce (spotkanie i nie tylko)

1. Data: 2004-07-20 09:23:20

Temat: Trochę nowości w Szpilce (spotkanie i nie tylko)
Od: Julka <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam :)
Wrzuciłam zdjęcia z warszawskiego spotkania:
http://inkubusnet.internetdsl.pl/robotki/spotkania/0
4_07_06/index.htm
i zdjęcia z muzeum czepców:
http://inkubusnet.internetdsl.pl/robotki/muzeum_czep
cow/index.htm
(to drugie tylko dla osób o silnych nerwach ;) )

pozdrawiam
Julita
--
http://www.szpilka.netnafta.pl
http://www.galeria.szpilka.prv.pl

1. Data: 2004-07-20 09:59:19

Temat: Re: Trochę nowości w Szpilce (spotkanie i nie tylko)
Od: "IlonaW" <i...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Fotki ze spotkanie sliczne (jedna z serwet to nawet sama robilam ).. jak to
milo zobaczyc w necie, ze komus tez sie spodobala :)
Muzeum czepcow.... nic dodac nic ujac.... dech zapiera...

--
Pozdrawiam - Ilona
Gdynia

1. Data: 2004-07-20 11:40:20

Od: "Mira Zmysłowska" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wspanieałe prace. Elu 0626, zgubiłam Twój adres @.
czy mogłabys sie do mnie odezwać?
Mira Z. (Wrocław)

1. Data: 2004-07-20 12:36:41

Od: "ws" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mnie nerwy...puściły.Aramis
Ale rozpoznaję czapkę górniczą bo jestem ze Ślaska, nasi górą. Acha gdzie to
jest moja kochana? Mozesz zdradzić, proszę.
A.
http://uk.geocities.com/wojtekstr/crewel_embroidery.
html

1. Data: 2004-07-20 12:43:27

Od: Julka <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

ws wrote:

> Mnie nerwy...puściły.Aramis
> Ale rozpoznaję czapkę górniczą bo jestem ze Ślaska, nasi górą. Acha gdzie to
> jest moja kochana? Mozesz zdradzić, proszę.

hehe ;)
http://inkubusnet.internetdsl.pl/robotki/miejsca/mie
jsca.html

dodam jeszcze, że Angers leży oczywiście w dolinie Loary, z Paryża można
się tam dostać TGV i że jest to na trasie do Nantes.

pozdrawiam
Julita

--
http://www.szpilka.netnafta.pl
http://www.galeria.szpilka.prv.pl

Zdjecia ze spotkania w Gdyni
Online Garne, Frühjahr/Sommer 2003 - poszukiwany pilnie
Powitanie
dim live learn love
[OT] Wykasowany mail