Truskawa - moj pierwszy raz ;-)

1. Data: 2006-01-21 23:33:42

Temat: Truskawa - moj pierwszy raz ;-)
Od: Dunia <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Moj pierwszy raz z truskawka... i mieszane uczucia.
Zamawialam pierwszy raz przy okazji pobytu w USA (bo jak wiadomo do
Niemiec nie wysylaja), zamowilam 04.01 a dostalam wczoraj... Jak na moj
gust, strrrrrasznie dlugo, zwlaszcza ze mieszkam w duzym miescie, a nie
na jakims zadupiu... moze to ta dziadowska poczta, a moze truskawa ma
takie tempo po prostu ?...
A moze ja bez sensu narzekam, bo ceny maja dobre.

Tez tak mialyscie ?

D.
--
Monchmoi host olle Zeit da Wöd
Und daun die oa Sekundn de da so föhlt

1. Data: 2006-01-21 23:42:39

Temat: Re: Truskawa - moj pierwszy raz ;-)
Od: Katarzyna Kulpa <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dunia wrote:
> [...]
> takie tempo po prostu ?...
> A moze ja bez sensu narzekam, bo ceny maja dobre.

nie. najdluzej czekalam chyba 11 dni, co kladlam na karb
zadupia, jakim jest Polska...

-- kasica

1. Data: 2006-01-22 11:57:13

Od: "aandzik1" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

co to jest ta "truskawa", może mi ktoś takiej nieuświadomionej wyjaśnic? :)

1. Data: 2006-01-22 12:25:45

Od: "Gabriel" <W...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> co to jest ta "truskawa", może mi ktoś takiej nieuświadomionej wyjaśnic?
> :)

http://www.strawberrynet.com
Wysyłka na cały świat gratis i ponoć opłaty celne zwracają

1. Data: 2006-01-22 14:13:50

Od: "aandzik1" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

bardzo dziękuję :)

1. Data: 2006-01-22 14:40:08

Od: Alveaenerle <s...@n...hotmail.com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

> http://www.strawberrynet.com
> Wysyłka na cały świat gratis i ponoć opłaty celne zwracają

ano wlasnie, zastanawia mnie, a propos truskawki, jedna rzecz.
Mianowicie,jesli dostane pismo z urzedu celnego, to bede musiala zglosic
sie w Wa-wie?? Ostatnio ktoras z Was, dziewczyny, pisala ze musiala
gdzies-tam-jechac z pismem. Mieszkam 300km od stolicy wiec troche malo
ekonomiczne by to bylo w razie czego;) czy moze trzeba cos faksowac?

pozdrawiam
monika
--
Dołącz do nas, zostań honorową krwinką !
http://tinyurl.com/4ksta

1. Data: 2006-01-22 17:14:03

Od: "Jolanta Pers" <j...@N...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Alveaenerle wrote:
> [...]
> musiala gdzies-tam-jechac z pismem. Mieszkam 300km od stolicy wiec
> troche malo ekonomiczne by to bylo w razie czego;) czy moze trzeba

W moim przypadku Urząd Celny zażyczył sobie przesłania potwierdzenia
zamówienia z ceną mailem, a potem paczka była do odebrania na poczcie (i tam
uiszczałam cło).

--
JoP

1. Data: 2006-01-22 17:24:13

Od: Alveaenerle <s...@n...hotmail.com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

> W moim przypadku Urząd Celny zażyczył sobie przesłania potwierdzenia
> zamówienia z ceną mailem, a potem paczka była do odebrania na poczcie (i tam
> uiszczałam cło).

aha rozumiem, dzieki. A po uiszczeniu cla wyslalas skan do truskawy,zeby
oddali?

pozdrawiam
monika

1. Data: 2006-01-22 18:20:44

Od: "Jolanta Pers" <j...@N...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Alveaenerle wrote:
> aha rozumiem, dzieki. A po uiszczeniu cla wyslalas skan do
> truskawy,zeby oddali?

Nie chciało mi się. Znaczy, nawet mam ten skan przygotowany, ale jakoś dotąd
doszedł wystarczająco wysoko na liście rzeczy do zrobienia.

--
JoP

1. Data: 2006-01-22 18:31:37

Od: Alveaenerle <s...@n...hotmail.com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Jolanta Pers napisał(a):

> Nie chciało mi się. Znaczy, nawet mam ten skan przygotowany, ale jakoś dotąd
> doszedł wystarczająco wysoko na liście rzeczy do zrobienia.

hehehe ok, juz wszystko wiem:)
dzieki :)

pozdrawiam
monika

--
Dołącz do nas, zostań honorową krwinką !
http://tinyurl.com/4ksta

Jak ubieracie się na nadchodzące mrozy?
TOŁPA - kosmetyki
givenchy-najnowszy zapach?
Jaki makijaż dla faceta o jasnej karnacji.
Around the world z perfumami :)