Truskawka czy Poziomka? (który owoc jest zdrowszy)

1. Data: 2002-05-17 11:36:02

Temat: Truskawka czy Poziomka? (który owoc jest zdrowszy)
Od: t...@p...onet.pl (Grzegorz Radoj) szukaj wiadomości tego autora

Od wielu lat toczy si? spor, który z owoców jest smaczniejszy.Oddaj swoj
glos i zobacz jak glosuja inni.Podziel sie swoja opinia dajac odpowiedz na
pytanie-jaki owoc jest zdrowszy.

www.truskawka-czy-poziomka.prv.pl

2. Data: 2002-05-17 14:09:02

Od: "Jolanta Pers" <j...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

t...@p...onet.pl (Grzegorz Radoj) napisał(a):

> Od wielu lat toczy się spor, który z owoców jest smaczniejszy.Oddaj swoj
> glos i zobacz jak glosuja inni.Podziel sie swoja opinia dajac odpowiedz na
> pytanie-jaki owoc jest zdrowszy.

Zatkało mnie. Muszę przyznać, że tak abstrakcyjnego i uroczo bezużytecznego
zastosowania naszej sondy to jeszcze nie widziałam... ;->>

JoP

Dysplazja włóknista. Gdzie szukac informacji?
Poszukuje witaminy B5
artroskopia
Re: Academia Medica Varsoviensis
Belgium passes right-to-die bill