Trwała

1. Data: 2005-04-19 07:50:55

Temat: Re: Trwała
Od: "sunnypol" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Warszawa?

1. Data: 2005-04-19 18:33:00

Od: "La Carola" <h...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

tak! przepraszam, że nie dodałam ;)

Karola

1. Data: 2005-04-19 18:35:45

Od: "La Carola" <h...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

wydawało mi się, że wszystko ustawiłam tak, jak trzeba...nie wiem,
dlaczego się tak zrobiło

Karola
--
***
"Są pokusy, z którymi nie można walczyć. Trzeba się odwrócić i uciekać"

1. Data: 2005-04-19 18:44:44

Od: Małgorzata Krzyżaniak <z...@t...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, a było to Tue, 19 Apr 2005 20:35:45 +0200, przyszła do mnie
wiadomość z adresu <h...@w...pl> i powiedziała:

> wydawało mi się, że wszystko ustawiłam tak, jak trzeba...nie wiem,
> dlaczego się tak zrobiło

Teraz już nie ma (i tak powinno być :-)).

Zuzanka

*:.
Powinno się wystawić Cię w Sevres jako wzorzec cynizmu ;-) (C) Tib

1. Data: 2005-04-21 15:10:43

Od: "sunnypol" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Taką dostałam odpowiedz z salonu gdy zapytałam o cenę i czas trwania:

"Witam!

Trudno jest mi odpowiedzieć na Pani pytanie, gdyż nie widzę Pani włosów.
Proponuję udać się do najbliższego salonu Jean Louis David gdzie uzyska Pani
bezpłatną poradę stylisty. Musimy ocenić długość Pani włosów, to czy są one
uwrażliwione i czy są podatne na skręt.
Jeśli chodzi o cenę to koszt takiej usługi wynosi 95-115 zł, w zależności od
formy skrętu i trwa ok 1,5 godziny.

Pozdrawiam!"

Czy to nie za krótko tylko 1,5 godziny?

1. Data: 2005-04-21 15:24:30

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 4/21/2005 5:10 PM,Użytkownik sunnypol usiadł wygodnie i napisał:

> [...]
> uwrażliwione i czy są podatne na skręt.
> Jeśli chodzi o cenę to koszt takiej usługi wynosi 95-115 zł, w zależności od

Tak jak napisali w liście: "Trudno jest mi odpowiedzieć na Pani pytanie,
gdyż nie widzę Pani włosów." Jest różnica robić trwała na włosach za
ucho i na włosach do pasa. Ja powiem tak. Jeśli wziąć pod uwagę, że
trzeba siedzieć z płynem na włosach około 30 min (w zależności od płynu
i skrętu, jaki chcemy otrzymać, w zależności też od długości włosów), to
sprawa może wyglądać nieźle, pod warunkiem, że porządnie nakręcą włosy i
porządnie zmoczą płynem. Do tego trzeba dodać jeszcze suszenie i
układanie fryzury. Jeśli nie byłoby żadnych poprawek (typu wałek się
obsunął i trzeba przewijać, płyn nie dotarł głęboko i trzeba jeszcze raz
nasączyć), to można się zmieścić w 1,5 godz. Klucz do tego to pytanie,
jak długie masz włosy, ile ich masz (im więcej włosów, tym dłużej trwa
nakręcanie) i na jakiej grubości wałki chcesz je nakręcić. Tak zupełnie
na boczku powiem, że dla mnie 1,5 godziny to bardzo krótko, ale nie
sądzę, by w innym salonie fryzjerka poświęciła Ci więcej czasu. Ale ja
tam się nie znam.

Krusz.
--
Kruszyna