Trzcina- jak se poradzic

1. Data: 2003-10-23 11:24:58

Temat: Trzcina- jak se poradzic
Od: "Stanislaw z Gdanska" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam !

Mam dzialkie ktora z dwoch stron okalaja rowy.Naleza one do jakegos Urzedu
melioracji i nikt ich nie kosi.Trzcina zarasta rowy i zarasta moja dzialkie
Jest to przyslowiowa plaga.Wpadlem w koszta.Przeoralem dzialkie,zgrabilem i
wyczyscilem (tak mi sie zdawalo) wszystkie korzenie itp a na wiosne znowy
trzcina rosnie prawie wszedzie.Czy jest jakis srodek chemiczny na ...trzcine?
Nie chce "spalic" calej dzialki.Jakas trawkie i inne rosliny maja tam rosnac.

Stanislaw z Gdanska

2. Data: 2003-10-23 11:47:28

Temat: Odp: Trzcina- jak se poradzic
Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Stanislaw z Gdanska <t...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:0...@n...onet.pl...
> [...]
...trzcine?
> Nie chce "spalic" calej dzialki.Jakas trawkie i inne rosliny maja tam

Mam to samo :( Ja próbuję,własnie, ambitne ręcznie usunąć te kłącza.
Katorga :(
W ubiegłym roku próbowalismy uzyć jakiegos selektywnego herbicydu na
jednoliścienne. Perz usechł ale trzcina nie .

Pozdrawiam, Kaska

3. Data: 2003-10-24 08:19:52

Temat: Re: Trzcina- jak se poradzic
Od: "izabela" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

tez to mam. ludzie na wsi mówią, że jak kiedys można było wykaszać trzcinę
zimą (na lodzie) to było jej mniej, że się rozrosła od kiedy dzierżawca
jeziora chce za wykaszanie pieniądze. natomiast ciagle ambitnie wyciagam
kłacza latem i za jaiś czas pewnie będa efekty. oczywiście tez wykaszam zimą
(nie płacę tez oczywiście dzierżawcy, he he)
pozdr
iza

Użytkownik "Stanislaw z Gdanska" <t...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:0590.00000417.3f97ba89@newsgate.onet.pl...

4. Data: 2003-10-24 08:57:58

Od: "Jerzy Nowak" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Stanislaw z Gdanska <t...@p...onet.pl> napisał(a):
> Witam !
> Mam dzialkie ktora z dwoch stron okalaja rowy.Naleza one do jakegos Urzedu
> melioracji i nikt ich nie kosi.

A nie do spółki wodnej?
Zawsze możesz zgłosic w swoim urzedzie, bo pieniadze na to idą z budżetu.

> Trzcina zarasta rowy i zarasta moja dzialkie
> Jest to przyslowiowa plaga.

Trzcina pospolita rośnie na terenach podmokłych, zrób sobie drenaż i po kłopocie.

Żadna chemia, broń cie ...
W końcu to ma byc twoja działka.
pozdr. Jerzy

5. Data: 2004-01-06 23:49:22

Od: "Jagoda" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

dyskusyjnych napisał:
> [...]
ne?
> Nie chce "spalic" calej dzialki.Jakas trawkie i inne rosliny maja tam rosn

Randapem potraktować nadziemne czesci roslin. Jak umiejetnie opryskasz tylko
trzcinę to wszystko na niższym piętrze pozostanie. Można też mazakiem jeśli
nie jest jej za dużo.

Pozdrawiam - Jagoda

PS: Sposób zaczerpnięty w gospodarstwie rybackim. Tam pryskają trzcinę w sta
wie i podobno Randap nie szkodzi rybom.

6. Data: 2004-01-09 08:10:29

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:btfhjp$ej6$1@nemesis.news.tpi.pl Jagoda <b...@g...pl>
napisał(a):

> PS: Sposób zaczerpnięty w gospodarstwie rybackim. Tam pryskają trzcinę w
> sta wie i podobno Randap nie szkodzi rybom.

Hejka. Jagodo, widzę, ze "miłośnicy" Roundupu nabrali wody w usta. :-)
Pozdrawiam milcząco Ja...cki

7. Data: 2004-01-09 11:14:01

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hejka. Jagodo, widzę, ze "miłośnicy" Roundupu nabrali wody w usta. :-)
> Pozdrawiam milcząco Ja...cki

To jest ROTFL, ...winoroślowy piracie.

Pozdrawia obiektywnie boletus

W-wa i okolice a drzewka owocowe