Trzecie dziecko = stara mama

11. Data: 2007-04-10 16:34:08

Temat: Re: Trzecie dziecko = stara mama
Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

MOLNARka napisał(a):

> Ja myśłę, że większą wagę mają tu plusy - ale pewnie dlatego, ze sama jestem
> skażona jeszcze myślą o 'późnym' dziecku ;-)

Ty po takiej zaprawie, to rzutem na tasme, urodzisz i wychowasz;-)

--

Gosia

12. Data: 2007-04-10 16:37:57

Od: "MOLNARka" <M...@M...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gosia Plitmik" <p...@o...pl> napisał

> Ty po takiej zaprawie, to rzutem na tasme, urodzisz i wychowasz;-)

Khm ... tylko, ze z wiekiem zwiększa się prawdopodobieństwo ciąży mnogiej
:-)

Pozdrawiam
MOLNARka

13. Data: 2007-04-10 16:42:49

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

MOLNARka napisał(a):

> Khm ... tylko, ze z wiekiem zwiększa się prawdopodobieństwo ciąży mnogiej
> :-)

Eee, u Ciebie, mówisz, masz;-)Chciałas blizniaki...a teraz?...licho Cię
wie;-)
--

Gosia

14. Data: 2007-04-10 17:40:09

Od: "Basia Z." <bjz@_(prosze_usun_to)_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MOLNARka" :

> Wiesz Basia - ja to się dziwię, ze po tym wszystkim co nam tu opisujesz
nie
> wstyd Ci pisać takie rzeczy.
> Bo IMO dogadywanie się to nie jest tylko 'wspólne zainteresowania'.

Pewnie, że nie tylko.

Pozdrowienia

Basia

15. Data: 2007-04-10 18:41:31

Od: "Dorota ***" <d...@W...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki za wszystkie wypowiedzi. Podtrzymałyście mnie na duchu, chyba się
skuszę :-).

D.

16. Data: 2007-04-10 18:49:39

Od: "Dorota" <dorota@_PULAPKA_message.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dorota ***" <d...@W...op.pl> napisał w wiadomości
> Dzięki za wszystkie wypowiedzi. Podtrzymałyście mnie na duchu, chyba się
> skuszę :-).
>
> D.

To co, ścigamy się?
D.

17. Data: 2007-04-10 19:42:57

Od: "Dorota ***" <d...@W...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> To co, ścigamy się?

:-DDD

Dorota

18. Data: 2007-04-10 21:40:30

Od: księżniczka Telimena (gsk) <c...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dorota ***" <d...@W...op.pl> napisał w wiadomości

ginekolodzy mojej siostrze (37)cały czas trują, żeby się zdecydowała na
drugie, bo to najlepszy moment i (nie mówią tego, ale w domyśle brzmi)
ostatni dzwonek.
Więc chyba warto.
Pozdrawiam
Teli.

19. Data: 2007-04-11 07:15:39

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

MOLNARka napisał(a):

> * Zdrowiej dla kobiety (te wszystkie hormowy + możesz się jeszcze przy
> okazji zdecydowac na usunięcie macicy i masz spokój z kobiecymi
> problememi na wieki).

Że co? Toć nawet głupia sterylizacja jest w PL nielegalna, a co dopiero
usuwanie macicy. No chyba, że są wskazania lekarskie, ale do tego nie
potrzeba okazji w postaci ciąży.

Justyna
GG 6756000

20. Data: 2007-04-11 07:22:10

Od: "MOLNARka" <M...@M...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "krys" <k...@p...onet.pl> napisał

> Że co? Toć nawet głupia sterylizacja jest w PL nielegalna, a co dopiero
> usuwanie macicy. No chyba, że są wskazania lekarskie, ale do tego nie
> potrzeba okazji w postaci ciąży.

Ale przy okazji ciąży (i przy mądrym lekarzu) można te wskazania wykazać.
I cięcie jedno ...

Pozdrawiam
MOLNARka

Re: Chore czy leniwe?
Chore czy leniwe?
Labirynt Fauna
Czasopisma dla 11-latki
(Prasa) "Polityka MEN sprzeczna z wiedzą pedagogiczną"